Accepterad Yes2009 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245696411/

Ditt Hex-ID: 11000014c9e1d9b

Vad är din discord tagg? yes0919

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: ban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde i 200km/h och råkade pitta en grabb i en biljakt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med på ett butiksrån som polis då , männen börjar göra sig redo att åka och allt går som på räls alltså att går skit bra. Polisen har en bra rp samt kriminella hade en bra rp nivå som det brukar vara på butiksrånen helt enkelt! Sen när vi ska påbörja ett efterföljande på dom här männen det är då som det inte gick som det skulle ha gjort. En grabb i v90cc börjar pittta sönder bilen och när bilen väl är emot vägen då tar jag min chans att boxa mannen. Sedan efter vi har gjort det så åker dom iväg , personligen så tycker jag att dom inte rpade på skador ett skit. Sen kommer vi till den delen där jag gjorde fel. Vi åker emot torget och där och då så råkar jag köra in i deras vänster sida som inte ens var meningen men jag kan förstå att ni staffs trodde det då jag själv som staff hade trott det. Sen så när jag råkade åka in i dom så flög dom och sedan så går vi och riktar emot dom och fortsätter att rpa helt enkelt. Sen så får jag hoppa support efter scenariot och sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var lite både och. Från första början så sa BubbleGum att jag skulle vara bannad i 2 dagar men ifrån ingen stans så bannar han mig i 3 dagar och det tycker jag är fel utav en staff att göra. Säger man en längd så är det den man får ta också. Sen tycker jag att 2 dagar kan vara lagom eftersom jag inte pittade med mening. Hade varit annerlunda ifall jag hade gjort det med mening.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit blacklistad och det var för jag skickade en ip länk till en grabb som jag känner irl och då skickade han det till 320 och sedan fick jag ban. Jag lärde mig att jag inte ska skicka såna länkar. Ville testa skicka den länken för hade sätt något på tiktok.

Sen så har jag en annan ban där jag inte rpade på skador tillräckligt och det är något jag har tagit lärdom av för att jag har börjat använda /me 100 gånger mer och börjat rpa på mina skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt mer på hur nära jag var bilen men även att ha mer kontroll med min polisbil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska vara längre ifrån bilen så det inte blir att jag RÅKAR pitta. Samt att jag ska ha mer kontroll över bilen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka