Accepterad Yes2009 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245696411/

Ditt Hex-ID: 11000014c9e1d9b

Vad är din discord tagg? yeh_bro

Vem var det som bannade dig? Ralle

Bild på banmeddelande: ban202.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och två andra lallade runt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min boss samt presidenten för lost angels var ute på våran gård alltså Cali ligans gård. Vi börjar små hetsa emot varandra på skoj som man brukar göra med sina vänner. Sen så börjar vi rikta på varandra och sedan efter det så får jag ett skott i benet utav både min boss och av lost presidenten ifrån ingenstans , Sedan så börjar jag rpa på mina skador. När jag väl ställer mig upp så lägger jag varning skott emot dom för jag får ju såklart en hotbild ifrån dom. Sedan så får jag änu ett skott i mitt ben så jag faller ner och då har jag fått nog och börjar skjuta emot presidenten i lost angels. Jag hinner nog träffa 3 skott på han innan min boss skjuter ett skot rakt i mitt huvud.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna bannen var rätt och jag förstår varför Ralle bannade mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit blacklistad och det var för jag skickade en ip länk till en grabb som jag känner irl och då skickade han det till 320 och sedan fick jag ban. Jag lärde mig att jag inte ska skicka såna länkar. Ville testa skicka den länken för hade sätt något på tiktok.

Sen så har jag en annan ban där jag inte rpade på skador tillräckligt och det är något jag har tagit lärdom av för att jag har börjat använda /me 100 gånger mer och börjat rpa på mina skador.

Jag har blivit bannad för jag råkade pitta en grabb i över 200km/h som polis.

Blev bannad en gång för hets i ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit och skickat en report att dom sköt mig samt klippat och inte börjat skjuta. Nu framöver ska jag försöka eller rättare sagt kommer skärpa min rp. Detta ska aldrig mer återupprepa sig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska tänka till innan man gör saker oavsätt hur arg man blir.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka