Nekad Yes2009 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad heter du på discord? Yes0919

Vad är ditt Hex:ID 11000014c9e1d9b

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst 5 timmar om dagen men jag tar dag för dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 37 dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/oliwe/Downloads/Namnl%C3%B6s.png
Har blivit bannad 3 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att se till så att alla sköter sig när dom rpar , vad jag då menar är att vi servervakter ska se till att alla följer serverns grundregler och beter sig på rätt sätt. Vi kan tillexempel ta ett scenario där någon inte rpar på skador , då kan jag ta och skriva kommandot /svban [id]. Varför jag hade valt att banna han/hon är ju då för att personen inte har följt grundreglerna , i detta scenario bröt personen powergaming 1. Våran uppgift är inte att leta efter fel utan felen ska komma till oss eftersom det är staffsens uppgift att leta fel och inte servervakterna utan vårat jobb är att underlätta för staffsen så dom slipper göra allt själv. Så med det sagt så är uppgiften till servervakterna att hålla koll så alla grundregler följs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag väljer att ansöka till servervakt eftersom jag ser att det finns lallande på servern , men såklart finns det lallare på andra servrar med men jag vill hjälpa just den här servern eftersom jag tycker om servern och vill vara en del av dom som hjälper servern att bli bättre. Jag ansöker även eftersom jag ser mycket lallande själv när jag rpar och det är något jag tycker är otroligt jobbigt att se. Jag brukar även streama på unive och då blir det lixom lite tråkigt ifall det kommer en lallare mitt under en stream och förstör när jag rpar. Men till största dels ansöker jag till servervakt eftersom jag vill förbättra servern!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att du utnytjar din makt in detta fallet din sv makt. Du kan ge en person ban utan att han eller hon hade gjort något eller att du lägger en kick istället för ban bara för att det är din kompis. Du ska behandla alla på samma sätt och inte vara korrupt. Du kanske även får ett pm utav din kompis då han eller hon skriver '' kan du ressa id 39 '' , om du nu väljer att ressa personen så är du en korrupt servervakt eftersom du ressar din kompis utan att du vet vad som faktiskt hade hänt.

Abuse det innebär att du använder omänsliga krafter. Du kanske är under en skottlosning och du dör , då kanske du tar och ressar dig själv och du har du abusat din /revive eftersom du ressat dig själv utan att du igentilgen får då abusar du dina perms.

Nekad du blev bannad den 16 januari. Du kan ansöka igen när du har varit banfri i 30 sammanhängande dagar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka