Nekad yes0552 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yes0552

Helper
Helper
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? robin

Vad är ditt discord namn? yes0552

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Andreson, född 2000,så 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,snäll,glad,hörlig kille liksom har saknat unive så mycket äntligen tillbaka redo och ha så kul

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed Andreson, född 2000,så 24 år gammal,pappa från somalia o mamma från sverige som du kanske kan se på mitt efternam.Ahmed gillar att chilla ofta o vara me grabbarna och så gillar han köra snabbt ibland så snabbt så polisen kommer på platsen.Men är jätte trevlig och gillar att laga mat typ som finska piroger eller nudlar, han är inte så duktig på att lagga mat men tränar.Gillar guzzar brukar festa me dom när han e full så brukar han inte tänka på pengar så allt brukar gå åt men aja.Ahmed är driftig på att känna pengar så de går endå ganska snabbt att fixa mer.Ahmed gillar att skjuta. är inte bra under stress, eller inte bta under press heller.han känner sig ofta glad men finns ju alltid dåliga dagar ochså.men oftast är Ahmed på bra humör framtiden tänkar han sig att kanske bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga minnen, skön vibe, sen ha skönt bara me grabbarna,köra bill, tjänna pengar köpa bilar festa a men de va vell de lite kort bara men du förstår nog

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska vinna i ett cenario inte bara tänka på sig själv, det ska va kul för båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har blivit bannad för jag tyckte u en gång sen ett sound pack som ja inte visste man fick inte ha sen lall, jag lärde mig att inte göras duma saker förr att vill inte bli bannad ska göra mitt bästa att inte bli bannad igen,sen en gång för att jag sa vitmakt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja har läst och förstått alla regler, kan säga några av dom, rdm att du dödar nån utan anledning finns inte så mycker mer att säga om det ,nästa metagaming att du pratar me dina vänner på dc typ och säger kom och hjälp blir kidnappad kom o döda dom typ så skulle jag säga men finns ju andra cenarior ochså men ja tog bara ett nästa då, man får inte ha profilbilder som är kränkande,och man får inte ha racist namn eller kränkande namn. vdm du får inte döda nån med ditt fordom eller skada oavset vad för du inte skada nån men din bil

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej !!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka