Nekad yes0552 | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yes0552

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Ditt discord namn: yes0552

Ditt Hex-ID: 110000148e27ef1

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och medlem perma ban

Vem/vilka tog beslutet? fille

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag inte hålde in e när jag logga när jag va dumpad och låg i havet

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker det är felaktigt eftersom att jag är en trogen och lojal spelare här på unive jag tycker att jag borde kanske kunde fått en varning eller liknade då jag tänkte att jag redan var dumpad och tolvad i havet tänkte inte på att hålla in e innan jag stängde av jag stängde bara av var tröt då klockan var typ 6 på morgonen och andra i huset kom och sa att jag skulle stänga av så jag tänkte inte på att hålla in E vet att de är ett misstag som inte kommer att upprepas tycker därför att de va lite överdrivet med perma ban och indragna roller

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga bevis då ja quita sen fick indraget timmen efter

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Anledningen till att jag tog detta beslutet var inte enbart att du cloggade, det är absolut en stor anledning till varför men inte bara det. Du gör till rösten och allmänt lallar när du är kidnappad och under pistolhot av runt 10 personer, du värnar inte heller om ditt liv när du är kidnappad, sedan metar du och hulken också när dem sköt honom och skulle dumpa honom och till sist så cloggar du. Detta är väldigt många grova regelbrott du utfört och det var därför du fick alla dina roller indragna och det är dessutom inte en permanent ban det är nog runt 20 dagar kvar nu kanske du är välkommen att göra en ban överklagan men du kommer inte få tillbaka dina roller iallfall då jag absolut inte tycker detta beslutet är felaktigt.

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka