Inaktuell Yes or No | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy

Vad heter du IRL? Oliwer

Vad heter du på discord? Yes or No

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat här ett bra tag , exakt vet jag inte.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla detta jobb på det sättet att jag kommer få upp aktiviteten då jag ser extrema brister på aktiviteten i detta nuläge. Det är såklart väldigt tråkigt att se att det är så pass inaktivt som det är. Jag kommer att snacka med samtliga som är anställda om att dom får fixa upp sin aktivitet samt fråga varför det har varit så pass inaktivts som det har varit nu på det senaste. Jag ska försöka fixa flera P/A's så dom kan hjälpa till med att få igång aktiviteten och börja anställa folk. Sen så kommer jag försöka sätta några tider när galaxy ska vara öppet så att det blir som en vanna att veta att galaxy är öppet och inte.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där sedan innan när det var väldigt inaktivt så jag kan tyvärr inte säga att den tiden lärde mig något.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 4 timmar varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

@Jaakoob10 Jag är inte intresserad av att bli chef längre så du kan stänga denna ticket , tack på förhand

Tillbaka