Nekad Yes or No | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245696411/

Ditt Hex-ID: 11000014c9e1d9b

Vad är din discord tagg? Yes or No

Vem var det som bannade dig? LK040

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror eller rättare sagt vet att jag blev bannad för att jag sköt i luften utanför marja vid parkeringen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satte på min live på twitch och tänkte gå in på den nya servern jag hade börjat på. Men då skriver folk i min chat att jag ska gå in och göra något på unive. Då väljer jag att gå ig på unive och spawna senaste positionen , alltså vid marja lisas. Jag kollar då i mitt inventory och ser att jag har kvar alla mina polis saker. Folk i chatten säger att jag ska ta upp mitt vapen och skjuta hej vilt. Jag tänkte att de skulle vara roligt , men det är lätt att vara efterklok. Sen så tog polisen mig till häktet och sedan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var inte felaktig utan den var till 100% helt rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit blacklistad och det var för jag skickade en ip länk till en grabb som jag känner irl och då skickade han det till 320 och sedan fick jag ban. Jag lärde mig att jag inte ska skicka såna länkar. Ville testa skicka den länken för hade sätt något på tiktok.

Sen så har jag en annan ban där jag inte rpade på skador tillräckligt och det är något jag har tagit lärdom av för att jag har börjat använda /me 100 gånger mer och börjat rpa på mina skador.

Jag har blivit bannad för jag råkade pitta en grabb i över 200km/h som polis.

Lämnade unive för att testa på en ny server så vart bannad ur dcn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns mycket jag hade kunnat göra annorlunda. Jag hade kunnat skita i att lämna unive och fortsätta spela på den. Jag hade kunnat gå in på den servern jag skulle gå in på och haft det roligt med min stream och skitit i unive. Det jag gjorde de va helt dumt gjort utav mig och det är jag medveten om. Jag förstår att ni inte vill ha mig på servern men jag vill va på unive så ni vet. Det hade varit roligt att komma tillbaka och spela med dom gammla vännerna samt bli polis igen och ha jävligt roligt på communityt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag såklart gjort , jag ska tänka innan jag gör saker som kommer leda till dåliga konsekvenser. Jag skulle låtit alla rpa och ha roligt på unive och inte komma in och förstöra för dom. Det var riktigt dumt gjort och kommer aldrig ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja men det har jag naturligtvist gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka