Nekad yes.!? | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: yes.!?

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: yes.!?

Vad är din discord tagg? yes.!?#2448

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är bannad i discord så det står ingenting.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var otroligt toxic och otrevlig och otroligt omo0gen i support ärenden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt inte i discorden så vet inte riktigt när jag blev bannad då jag spelade rocket league. Men lite tidigare så satt jag i ett support ärende där jag skrek och var otroligt omogen och toxic.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban och jag tar på mig den helt och hållet. Jag skulle tänkt på vad jag gjorde och inte hållit på som jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg alla då det var ett tag sedan jag fick dessa bans men jag vet att någon var för att jag var otrevlig mot staffs och nån för att jag var otrevlig mot Philip. Förstår att det ser ut som jag inte bryr mig då jag knappt kommer ihåg dem men har dåligt minne och det var ett tag sedan jag fick dessa bans så jag kommer ärligt inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata i lugn ton och inte varit så omogen och skrikit. Jag skulle även bara visa det jag ville visa för staffsen och sedan så skulle allt varit klart. Jag skulle helt enkelt varit mer mogen än jag var då. Jag skulle också mutat så fort jag blev lite arg och andas och lugnat ned mig istället för att börja skrika hej vilt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte vara så toxic och otrevlig mot alla i communityt. Jag har även lärt mig att man inte ska hetsa när man kommer in i support ävgen fas tman är trött på att sitta i support ärendet flertal gånger om dagen. Jag har även lärt mig att jag inte ska vara så otrevlig mot staffsen då jag var lite otrevlig mot dem i support då jag var arg på allt och alla vilket är helt fel.

Har du läst våra regler? Ja

+rep tycker att det utförligt och tycker att det är löjligt att bara minus repa för man inte gillar personen

-rep Tycker du alltid är otrevlig mot alla förutom dina kompisar.
Förstår absolut vad du menar och jag har även varit otroligt otrevlig mot dem flesta men jag hoppas att man kan förlåta mig och att jag får ta na tag och visa att jag också är en trevlig person och inte bara den killen som skriker på allt och alla.

+rep tycker att det utförligt och tycker att det är löjligt att bara minus repa för man inte gillar personen
Har aldrig sagt att jag inte gillar han, tycker han bara är otrevlig mot dem flesta.

jag sa att dom som ger kritik är ok men dom som bara hatar är pinsama

jag hatar inte yes. tycker han bara är otrevlig. men alla kan förändras såklart

magikmike du ska inte yttra dig om nån är otrevlig för du är på toppen av den listan

jag hatar inte yes. tycker han bara är otrevlig. men alla kan förändras såklart
joo du hatar du ger han igen kritik och bara skriver minus rep om du skrev att han är otrevlig och tror att han inte kommer förbättras skulle det se bra ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka