Nekad yes.!? | Ban överklagan [Philip] [Flerry] [Virket]

• Trådskapare Trådskapare yes.!?
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: yes.!?

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: yes.!?

Vad är din discord tagg? .wavy#2448

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad i discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Skrev en onödig kommentar från en kompis till Philip i ooc vilket var riktigt onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var såhär, min kompis hade dragit ett skämt som var ganska harmlöst men Philip tyckte att det inte var okej så han blev bannad i discorden. Vi åkte runt ett tag i min bil och sedan så blev han permanent bannad för "Bannad i Discord och "Combatlogging". Då ber han mig att skriva otroligt onödiga saker till just Philip för dem sa att han var Blacklistad. Jag var arg för att min kompis blev bannad så jag skrev det han sa sen blev jag bannad i discorden. Efter en liten stund så blev jag även bannad in-game.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban då jag skrev väldigt onödiga och opassande saker i ooc. Det var en kompis som blev bannad som ville att jag skulle hälsa det men det var fortfarande otroligt onödigt och inget som jag skulle sagt över huvud taget. Jag ångrar mig så grovt mycket då jag absolut inte tycker att det jag skrev är acceptabelt. Älskar verkligen att spela på den här servern och det är lätt den bästa jag spelat på och jag blir så sjukt ledsen över att jag inte tänkte mig för och skrev sån a hemska saker. Vet att det är mycket att begära men om jag skulle kunna få en till chans så skulle det betyda allt för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte riktigt men Virket sa till mig att jag hade 10+ bans för ett litet tag sedan så därför säger jag 10+. Och jag har varit bannad pga powergaming vilket jag har tagit lärdom av att sluta försöka vinna varje scenario och rpa ut allt även skador mm. Jag har också vart bannad för "Taskig ooc" vilket jag tar på mig helt och hållet och har bett om ursäkt för. Jag har lärt mig att kontrollera mig i sådana situationer och inte bli arg över att folk kallar en nått.Jag har även vart bannad för att jag skämtade om att jag var en moddare och har lärt mig att jag ska ta sådana situationer mer seriöst och inte skämta bort dem bara sådär. Det var dem bansen jag fått överklaga så vet inte vad dem andra bansen kommer ifrån. Tror det har varit autobans när moddare varit inne eller liknande då jag har fått vapen droppade till mig som jättemånga fick och sedan blivit automatiskt bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat skitit i att skriva det helt och hållet och be han att lugna ner sig. Jag skulle absolut inte skrivit det där för det är så lågt och sån pinsam stil av mig så det är helt sjukt. Det är så pass dålig stil av mig så att jag skäms. Har nu tagit en vecka ifrån datorn och har lugnat ned mig så enormt när jag var ifrån plåtburken. Så skulle detta nånsin ske igen så skulle jag säga nej till min kompis och inte skriva det för det är riktigt pinsamt att skriva sånt som jag skrev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska tänka på vad jag skriver och inte skriva så töntiga saker från kompisar bara för dem blev bannade. Jag ska helt enkelt vara mer mogen och inte bete mig som en liten snorunge. Jag ska även tänka på mitt egna temperament och inte vara sur på att han blev bannad och då gå med på att skriva såna pinsamma saker. Jag ångrar mig så grovt mycket och om jag skulle få en unban så skulle jag ta vara på den chansen och verkligen bete mig bättre och inte som en lliten omogen snorunge.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka