Accepterad yes.!? | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

yes.!?

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: yes.!?

Vad är din discord tagg? yes.!?#2448

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skjuter när man inte är med i ett wl gäng.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt några som riktade pistol mot mig från en hoj.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag visste inte att man var tvungen att vara med i ett wl gäng för att vara kriminell sen så drar en mc knutte upp en pistol mot mig så jag skjuter han i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ju ett regelbrott men jag visste inte att den regeln fanns och jag sa det till staffs i support men blev ändå bannad och utsläng ur support medans jag pratade med de. Fick heller ingen anmälan på mig på forumet utan det blev ett support ärende direkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var för att jag joinade en dc server i ett opassande tillfälle för jag visste inte att det var så allvarligt eller att det ens hade hänt något med den servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag skullle vetat att den regeln fanns så hade jag såklart inte skjutit mot personen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man måste vara med i ett wl gäng för att få vara kriminell.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka