Nekad Yes:) | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes:)

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/23219381/

Ditt Hex-ID: 11000014a288e66

Vad är din discord tagg? Stinkyy1

Vem var det som bannade dig? Zouwi

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-16 204708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Får jag körde över en person där jag kunde inte förhindra där han gick runt i cirklar mitt på parkeringen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis anställd en grab sen så skulle jag och han till marja lisa för att kolla lägget där dem tillkalla oss sen så gick personen mitt på gatan och sprang runt mitt på parkeringen där jag råka köra över fast ändå han gjorde suntförnuft där att springa runt i cirklar på sjukvårdsparkeringen han hade en person i handen som var medvetslöss fast istället för att komma till mig där jag är upptagen finns svetlana ju där det fanns jag och han i tjänst bara så det var inte så att svetlana inte fungerande hon funkade där vi var 2 i tjänst och det behövs 5 för att hon ska stängas av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felakigt ban där kanske zouwi's synvinkel såg ut helt annorlunda fast kom igen 9 dagar för att jag körde över en person som var mitt på en ambulans utfart och där mycket folk åker det är fan suntförnuft man skulle gå in i sjukhuset irl om du skulle ha en person och inte gå fram till en ambulans som har blåljus och sirener på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den sista bannen jag fick var felaktig också där jag bryte upp dörren in i trygghansa och senare så emota jag in för att jag var brandkår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit den långsammare vägen fast han kunde ha också agerat annorlunda där jag hade it tiden för att kunna svänga fy fan jag skulle senare åka tillbaka. Hoppas du läser detta och jag kommer inte göra detta igen detta skulle va en fin present där jag också håller på med att gå med i gäng och detta unban skulle hjälpa mig sammt mina kollegor för där jag är mest aktiv igenom hela sjukvården och jag menade inte verkligen med att köra över han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig kommer jag lära mig att kunna åka bättre och agera på personer som går mitt i vägen där det var 50/50 på detta jag gjorde jag kanske stressa mig till marja lisa fast han kunde ha tagit svetlana.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag ångrar mig väldigt mycket helt ärligt kommer att lära mig och skriv en anledning så du kan bli också bättre på ditt jobb!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka