Nekad Yes:) | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes:)

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/23219381/

Ditt Hex-ID: 11000014a288e66

Vad är din discord tagg? Stinkyy1

Vem var det som bannade dig? Zouwi

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-16 204708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Får jag körde över en person där jag kunde inte förhindra där han gick runt i cirklar mitt på gatan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog precis en intervju där en grabben gjorde bra och blev accepterad senare så sa jag till honom att vi skulle åka på det som marja skicka som var att vi skulle till dom för att dem tillkala oss senare så bestämde jag och han att vi skulle ut på den för att jag skulle kunna se honoms kunskaper så åker vi iväg ut så går han runt cirklar på sjukhus parkeringen som man räknas under suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktigt men jag vet ej hur det ser ut hos dom fast hos mig så var det bilden att jag skulle till marja lisa där dem spamma på /annons då tycker jag det är grovt där jag menade inte köra över honom fast det var han som gjorde suntförnuft som det sog ut som han ville bli påkörd det är själva anledningen därför

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gången jag var bannad var för att jag gick in i trygghansa med att emote fast man kunde se att jag använde en kofot och att jag blev tillkalad av securitas att göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag tycker jag kunde ha gjort annorlunda är att akta på mig fest mest för honom fyfan han sprang runt i cirklar jag har ett prio 1 larm där jag var upptagen så finns svetlana där jag är själv inne och kommer ett priotera det där före han jag skulle ju komma tillbaka sen efter och ge honom vård.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar mig kommer jag lära mig att inte åka rakt fram där från min vinkel ser man att det är personens fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka