Nekad yes.!? | Ansökan till servervakt [Hezus Gonzales]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: yes.!?

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicodemus

Ange ditt födelsedatum 1 April 2003

Vad heter du på discord? yes.!?#2448

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så kan jag spela mellan 13:00 och 23:00 och på helger så kan jag spela typ hela tiden.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen den 20 Maj 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till att det inte finns några trollare som springer omkring och trollar och även höja rp nivån.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Av den anledningen som jag skrev på frågan "Varför vill du bli servervakt?"

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? För jag har goda rp kunskaper så ja kan se om någon trollar. Är även väldigt aktiv på servern.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kan alla regler väldigt bra och är en duktig rpare så jag vet om nån gör något dem inte borde göra. Jag skulle se till att trollare mm blir kickade direkt då dem förstör staden och det blir riktigt tråkigt för mig och alla dem andra som vill rpa och inte trolla. Jag tycker även att jag borde bli servervakt då jag är väldigt aktiv på servern och då kommer jag kunna hjälpa staffsen ganska mycket så dem kan hålla på med andra saker än att skicka iväg trollare.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag träffar ofta på trollare som inte bryr sig och staff har så mycket att göra så dem kan ibland inte komma och då kan jag hjälpa till genom att kicka dem eller be dem lägga av och börja köra seriöst. Jag vill bara att alla ska ha roligt och att det ska vara en hög rp nivå. Jag vill även bli servervakt för jag känner att jag skulle vilja bidra med mer till servern än bara rp och att folk ska ha en rolig tid på servern och inte känna sig besvikna när dem loggar ut.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska så bra, kan dem flesta kommandon som man behöver använda som servervakt.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja ett par gånger men har lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag har ju Multistaden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka