Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198340432086/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alecsander Jonsson
Vad är ditt discord namn? yehawi#5853
Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1997
Berätta om din karaktär. Tjena. Min karaktär kommer ifrån hässleholm och är från ett av dom hårdaste ställena i hässleholm, långholmen. Han har många ambitioner men lutar åt det kriminella hållet på grund utav att hans bakgrund har varit krånglig, men han vill absolut bli en normalt hårt arbetande person med egen familj och egen karriär.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har aldrig testat fiveM och ja e sugen på er server
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? hört att det är en bra server utan toxicity med goa svennar och RPande folk
Hur hittade du Unive? en vän pratade väldigt gott om er
Vad har du för mål med ditt rollspel? att testa en ny genrer av gamingvärlden
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha roligt, njuta och skoja rundor
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nix
Vad är ditt namn i verkligheten? Alecsander Jonsson
Vad är ditt discord namn? yehawi#5853
Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 1997
Berätta om din karaktär. Tjena. Min karaktär kommer ifrån hässleholm och är från ett av dom hårdaste ställena i hässleholm, långholmen. Han har många ambitioner men lutar åt det kriminella hållet på grund utav att hans bakgrund har varit krånglig, men han vill absolut bli en normalt hårt arbetande person med egen familj och egen karriär.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har aldrig testat fiveM och ja e sugen på er server
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? hört att det är en bra server utan toxicity med goa svennar och RPande folk
Hur hittade du Unive? en vän pratade väldigt gott om er
Vad har du för mål med ditt rollspel? att testa en ny genrer av gamingvärlden
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha roligt, njuta och skoja rundor
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nix