Nekad !!Yeezy!! | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: !!Yeezy!!

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2006

Vad heter du på discord? YezzY#9933

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär ett halvår.

Hur många timmar har du på Multistaden? 1,239 timmar

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Genom, att vara aktiv på båda jobben samt att, jag som är väldigt aktiv, jag kommer jobba lika mycket på båda karaktärerna, det som jag ska förköka bli nu om jag blir dubbelarbetare är sjukvåden, jag har jobbat där innan och det är väldigt roligt jobb. det finns 1 anledning varför jag ej ansökt dit, och det är för att jag vill stanna på det jobbet jag har nu, men jag kommer vara extremt aktiv på båda karaktärerna, och därför kan jag Bidra med bättre RP.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? att man har Olika jobb, samt namn, och man får ej Veta den informationen man vet på den andra karaktären som T.E.X drogställen, gänghus. osv.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? för jag vill bidra med bra, rp, genom att jobba på lite olika jobb, så det blir mer roligare att rp, samt att man får hjälpa till lite på traven, det jag skulle gjort som Dubbelarbetare är att jag skulle Hjälpt till på sjukvåden, så det blir mer aktivt, jag skulle vart exakt lika aktiv på Båda Karaktärerna, samt bidra med extremt bra rp, så servern får ett så bra rykte som möjligt. sedan vill jag också höja min RP nivå lite extra ;) skulle Rp för roliga scenarion samt ett väldigt bra rp. jag kommer bidra med Bra RP, på båda jobben!

Varför vill du bli Dubbelarbetare? som sagt Eftersom jag vill Bidra med Bra rp, samt aktivitet, så jobben får bättre rp, och mer aktivitet, samt att jag kommer vara Lika Aktiv på båda karaktärerna, det ända jag vill är att bidra med bra RP, samt att jag vill att min RP ska höjas lite mer :) och det skulle vara nice att kunna skifta karaktär lite då och då. :) sedan kommer jag bidra med Aktivitet, och Bra rp.

Är du whitelistad på serven? absolut.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans aa, men har lärt mig av det och Inte gjort om det.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Absolut!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Nope!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka