Accepterad Yeezus | Medlem ansökning[Elivic1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yeezus

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? the peak enjoyer

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2009

Berätta om din karaktär. Max Tyresson hade en svår uppväxt som liten hans föräldrar var inte väldigt närvarande under hans barndom. Max föräldrar valde oftast bort honom för att festa och dricka med mer. Detta fick Max att sakna svar på sitt liv. Vem han vill vara var oftast ett misterium för max han tills han träffade en gammal dam som flyttade in på hans gata. Hon blev som en typ av mamma för max och han lärde sig det mesta av livet genom henne och det var då han viste att han ville sprida glädje och kämpa för vad som är rätt i världen. Max ville igentligen vara allt som hans föräldrar inte var. Damen tog hand om max som om det skulle vara hennes egna barn. Hon fick också Max att gilla mma eftersom hon brukade kolla på massor av sånt på nätterna. Även fast damen tog hand om max så bra som hon kunnde så lämnade endå dem frånvarande föräldrarna ärr på Max liv. Han tog med sig förtroende problem samt blev väldigt osäker på folk generelt. Han försöker endå vara så positiv runt folk endå även fast allt som hänt med hans föräldrar och honom. Max gick helt okej i skolan inga super betyg men inte direkt dåliga betyg Max studerade psykologi i tre år för att bli psykolog. Han var lärling under ett tag och samlade på sig mer erfarenhet av människans tänk och hur vi agerar. Detta fick Max att bli väldigt smart psykisk och har lätt att få folk med sig på hur han tänker och få conversationer att gå sin väg. Detta är inte ett garanti att detta händer men han är väldigt bra på det. Nu har han bestämt sig att utforska annat än psykologi i en helt ny stad med nya möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra en seriös rp med erfarenhet av seriös rp hoppas jag kan tillbringa en vänlig spelare som kommer göra sitt bästa för att få scenarios gå som dem ska. Kommer också vara väldigt aktiv (eller försöka vara aktiv om inte oväntade saker händer) hoppas att jag kan bli någon som folk kan känna igen som en skön kille och rolig att rpa med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid att alla scenarion går sin väg utan om du blir jagad av polisen så blir jag då fångad så kan jag endå få scenariot att bli roligt även fast jag inte fick min vilja att gå igenom (komma undan från polisen)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har uppfattat reglerna några exempel på reglerna är RDM VDM FEARRP. RDM (Du dödar någon utan en bra andledning) VDM (Du dödar någon med hjälp av ett fordon) FEARRP (agera som du skulle göra i värkligheten)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja rollspelat på många andra sevrar i ett bra tag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka