Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/YeetYT/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Åhrlin
Vad är ditt discord namn? YeetYT#2195
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år och fyller 21 år den 20 april 2022. Han växte upp i en familj av poliser och vill gärna fortsätta som en polis för att han är även ett stort intresse för poliser, han har velat bli en polis sedan han var liten.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill var medlem i Unive för att jag har hört at den är bra och jag är även ny till det och testa.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är svensk och en sstor server.
Hur hittade du Unive? Youtubern COSMO_BT spelar på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och vara med andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli polis på en rp server.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelade i en annan för ca 1 månad sen.
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Åhrlin
Vad är ditt discord namn? YeetYT#2195
Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år och fyller 21 år den 20 april 2022. Han växte upp i en familj av poliser och vill gärna fortsätta som en polis för att han är även ett stort intresse för poliser, han har velat bli en polis sedan han var liten.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill var medlem i Unive för att jag har hört at den är bra och jag är även ny till det och testa.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är svensk och en sstor server.
Hur hittade du Unive? Youtubern COSMO_BT spelar på den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och vara med andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli polis på en rp server.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelade i en annan för ca 1 månad sen.