Accepterad Yeetie | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter1

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113372364/home

Ditt Hex-ID: 110000144bb02cc

Vad är din discord tagg? Valter#3805

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? Vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag inte kan komma in, jag vet inte ifall jag är bannad, men när jag har frågat folk ifall de kan unbanna mig säger de att det inte går. Vet inte ifall det är ip ban eller vad som har hänt. Kan ni snälla i alla fall fixa det?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning. Kanske att jag inte ens är bannad. Men jag kan inte komma in på servern på dc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gått med i en annan discord, jag trodde det var därför. Då vart jag först utskickad från discorden, när jag joina igen hade jag alla mina roller, sen hände det igen och jag kunde inte gå med i servern igen, det var för ungefär 4-5 månader sedan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det antar jag eftersom jag har frågat en staff och han sa att det inte gick att unbanna mig, att det stod att jag inte var bannad, men jag kan ändå inte joina discorden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. --

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har ingen aning, hade nog inte kunna stoppa det ifall det inte var för att jag gick med i den andra discorden vilket jag tror det inte var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? --

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är klart.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka