Nekad Yee | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954123588/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b3d1144

Vad är din discord tagg? Elis#2220

Vem var det som bannade dig? tarzan

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom min kompis som aldrig spelat på servern gick in o körde när jag var och åt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom tillbaka från maten och skulle precis laga min nya bil på Mekonomen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom min kompis bröt mot reglerna, men själv så vet jag att det inte är tillåtet och sulle aldrig göra det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var lite nyare på Unive och bröt mot regeln krim utan krim. Efter det har jag lärt mig att jag inte får göra kriminella handlingar på servern utan krimrollen. Sen så var det en mindre viktig sak tycker jag, och det var att jag gjorde en genväg genom en gräsmatta frå nen väg till en annan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat stänga av datorn så att min kompis inte skulle kunnat åka runt och köra på folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska antingen stänga av datorn eller lära min kompis vilka regler som finns på servern så att han vet om dom och inte bryter mot dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det men skulle väldigt gärna vilja sitta o spela Unive just nu och köra mer med den nya bilen jag köpte innan jag blev bannad.

Nekad, Du som ansvarig över din dator ansvarar över vad som sker på din dator

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka