Yee | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954123588/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b3d1144

Vad är din discord tagg? Elis#2220

Vem var det som bannade dig? Det står bara "snyggingen Marja-Lisa från bilfirman"

Hur lång tid var din ban? Det står inte men jag skulle gissa att jag är permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dupe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en slags glitch som verkligen inte är tillåten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg det var igår jag spelade senast och då var jag o chilla vid prien sen idag när jag skulle gå in var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen inte en felaktig ban eftersom det jag gjorde var rätt så grovt otillåtet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var krim utan krim det var när jag var ny och inte visste mycket och sen en då min kompis som knappt vet något om unive gick in på min dator när jag var och åt och bröt massa regler. Sen så har det varit små bans för små grejer som också¨var typ i början.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ha lite vett i skallen i allafall och fatta att dupe glitch verkligen inte är aceptabelt på något sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att tänka efter och förstå vad som är rätt och fel, som nu ifall jag skulle komma in igen hade jag aldrig gjort glitchen igen för att nu i efterhand så inser jag att det även är dåligt RPande eftersom jag bara spelade för mig själv då och inte för någon annan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka