Nekad Yecoyz | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Ange ditt födelsedatum: 10 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Yecoyz#9999

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 44,8 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? så ofta jag kan mellan 2-4 timmar om dagen

Vad heter du? Petor Svensson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag

Varför vill du bli polis? För att jag vill hjälpa folk som är i fara och göra staden till en säkrare plats där man inte behöver vara rädd för att gå ut på gatorna

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska välja rätt beslut på rätt tidpungt och kunda göra det under strees och ketrik.
Och det sår mycket på spel när man är polis efter som om man tar fel beslut så kan det gä illa det kan leda till skador för livet till och med folk som kan dö.

Vad vet du om yrket i helhet? att det är ett väldigt viktigt jobb för att kunna hjälpa folk som sitter på fel sida lagen det kan göra att folk ändrar sin instälning och kan bli en bra medborgare.
Och av någon anledning så har måga problem med polisen och ger dålig kretik och det kan göra en förbanda efter som att polisen är här för att hjälpa och vara där för dig i dina mörkaste stunder.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte många utom att jag är intreserrad av polisen och tycker det är spänade att få veta hur dom jobbar

Hur är du som person? Jag är rätt snäll och gillar att hjälpa till! Altid att följa en råder med minsta vinkning. Gör jag fel som alla kan så rättar jag altid till det efter mig

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget så utom att jag aldrig ger mig oavset hur svårt det är!

Tillbaka