Nekad Yecoyz | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Ange ditt födelsedatum: 10 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Yecoyz#9999

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 32,2 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? så ofta jag kan men har ju skola så måste ju hinna plugga och annat men runt 2-3 timmar om dagen om jag inte är i väg

Vad heter du? Petor Svensson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För att jag vill kunna hjälpa till och ta fast personer som vill folk illa jag har själv blivit kniv hotad och då vill jag vara en av dom som är på plats och hjälpa till när något sådant har hänt

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man alltid ska finnas för personer som behöver det det ska alltid finnas någons som är där för att hjälpa den utsatte och det tycker jag är viktigt.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska hjälpa till få fast personer som är dåligt för samhället och alltid finnas för folk när det värsta har hänt.
Men om man ska vara där för alla så måste man vara stark psykiskt efter som det lätt kommer hat på polisen och annat och då gäller det att man inte ska bryta ihop

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har jobbat på postnord

Hur är du som person? jag är snäll och är stark mentalt och skratar åt det mesta för utom om det är riktigt alvarligt

Är det något vi bör veta om dig? att jag aldrig ger upp och det är en av det viktigaste jag har

Tillbaka