Accepterad Yecoyz | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198283632799/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Yecoyz#9999

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Petor Svensson och är 2000-08-10.
Petor Svensson är en person som alltid ser positivt och är glad han växte upp i en bra familj som hade gott om pengar och han hade en bra skola. En av hans stora intressen är bilar ända sen han var liten. Han och sin pappa jobbat med billar i deras garage. Hans stora dröm är att jobba på ett bil relaterat jobb tex falck efter som att han gillar att hjälpa till ifall något har hänt exempel en crash så vill han vara där och hjälpa till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna utväckla mitt rp och det kommer göra att jag utväckla mig i mäniska och kommer lättare kunda prata med mäniskor i värkligheten. det kommer även gjöra att min kkaraktär kommer lyckas att jobba med det han älskar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är seriöst rp och det är roligt att köra för det finns alltid något att göra

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en streamer som spelade unive (comos_bt)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunda utväkla mitt rp som också kommer hjälpa mig irl med att prata med personer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att köra rp på en hög nivå och a kul och samt utvecklads i att använda rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara i unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka