Accepterad Yecoyz | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Yecoyz

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Petor Svensson, 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Målmedveten, Trevlig, Klok

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Petor hade ett fin liv och bodde i en stökig stad trotts det så stötte han aldrig på problem fören en dag där han blev mobbad is kolan det gjorde att han blev väldigt ledsen! Den dagen när han kom hem så hade hans pappa gjort en överaskning, Det var en bil som han och sin pappa skulle bygga på tillsamans och till en början så tänkte han inte att det skulle vara så kul så han bara sa aja men efter ett tag så började han gilla det han började jobba ofttare och ofttare på bilen med sin pappa. Tack vare det glömde han bort mobbaren tills än dag när han stötter på honom i en koridor då sa mobbaren till honom att han inte kunde göra något men då sa han att han visst kunde det. Dagen efter kom han in rullade på parkeringen med sin bil han och sin pappa jobbat på och då stod mobbaren och bara glodde. Då kände sig Petor glad och tänkte att han kunde göra vad han än kan och efter den dagen så började hans betyg att stiga och han blev mer positiv och själv säker som hjälper honom enormt. Tack vare att sin pappa tog fram sina gamla intressen med bilar gjorde det att Petor älaskar bilar och göra att han vill fortsätta genom att jobba med det och hjälpa folk med trasiga bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med nytänkade och uvecklande rollspel, jag är en sådan som är hyper social i mitt rollspel och vid tex krim rollspel kan jag äga ett antal vapen utan att använda dem endast för jag personligen tycker det är ett tråkigt sätt att avsluta rollspelet på bortsätt ifrån kidnapningar osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda sidor ska det roligt, exemplevis göra ett misstag så att motsående part får vinning för det eller gå med på ett krav/förslag i en förhandling för andra parten också ska ha roligt istället för att säga nej till allt. Ge och ta helt enkelt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte aktivt, tidigt i mitt rollspelade skedde enkla fel pga okundskap.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Personligen följer jag tillstörre del endast suntförnuft eftersom alla andra regler innefattas under detta, exemple på det är rdm, man använder sitt förnuft och tänker igenom ifall detta är logiskt innan man gör en handling, utan provocering slår man inte en person irl tex. Likadant gällande VDM, inte ofta folk i trafiken kör över folk bara för det, även om det kan ske i usa där folk kör på cyklister. Men annars är det ologiskt och väldigt konstigt sätt att agera på.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka