Nekad Yecoyz | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Yecoyz#4857

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 200+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Efter som jag tröttnat på att vara biträdande chef och vill kunna ta mekonomen i egna händer jag vill styra upp mekonomen ekonomi mesigt och arbetsmesigt jag kommer att lägga alt jag har för att få mekonomen på fötter igen genom att ta bort alla köer genom att anställa många fler och det kommer kunna göra att vi har många som jobbar och då försvinner köerna och all dålig kretik mot mekonomen försvinner!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är föstunden biträdande chef på mekonomen och kommer angaskera mig i jobbet som jag redan gör. Jag lägger ner tid och kundskap i företaget och får allt rulla på så gott jag kan utan någon chef. Jag är en av dom som har jobbat mäst på mekonomen för stunden och jag har mäst erfarenhet om jobbet. Jag kommer att kunna få företaget till succses efter som jag har mycket erfaren het från gammla chefer och därför kommer utföra jobbet så praktisct och efektivit som möjligt.

Berskiv din karaktär? Petor Svensson och är 21 år gammal han är väldigt possitiv och glad av sig.
Om det är något han är intreserad av så lägger han ner mycket tid och kundskap i det och det gör honom till en bra ledare.
Petor är en alpha men lyssnar på allas åsikter och förslag för att kunna utväkla sig själv mm.

Petor hade en okej bardom han var mobbad under en tid i 7 då han träffade på en mobbar i sin kalls som var jätte taskigt och försämrade hans själv förtroende. När han träffade denna mobbaren så sa han taskiga saker som att han var misslyckad och inte klarrar någon ting som var väldigt jobbigt för honom.
Tack vare den här mobbare så fick Petor svårt i skolan efter som han bara tänkte på vad den här mobbare sagt till honom.
En dag när Petor kom hem efter han blivit mobbad så hade hans pappa en överaskning.
Det var en bil som petor och hans pappa skulle jobba på den var så dåligt skick men han och sin pappa jobbade för fullt på den.
En dag i 9 så hade petor återställt bilen och fixat den som ny men även modiferat den så den såg jätte kol ut.
I 9 så träffade han på den här mobbaren som komm i håg Petor han bestämde sig att mobba Petor som han började tycka va jätte jobigt.
Dagen efter så kom Petor i sin bil som han byggt med sin pappa(Pappan körde) och när mobbaren kom så var han chockad utav bilen som kom ditt.
Efter han såg den så fick mobbaren en annan tanke inställning som gjorde att han plötsligt var snäll och han sa förlåt till Petor.
När mobbaren sa förlåt så va det som en klummp låsnade i Petors magge och han blev glad och sitt självförtroende började stiga.
När den självförtroendet började stiga så blev han bättre i skolan och gick fordon i gymnasiet.
Efter han klarat gymnasiet så flyttade han till en ny stad där han började jobba på mekonomen och tillslut blev han biträdande chef som gjorde honom jätte glad tills en dag när chefen skulle sluta och då bestämmde sog Petor att han var redo.
Redo att ta platsen som chefen lämnat efter sig.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 2-4 timmar+
Helger 4-6 timmar+

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka