Nekad Yecoyz | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Yecoyz#4857

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? 125,6

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli mekonomen chef efter som att min karaktär sedan länge älskat bilar och laga dom han har jobbat hårt inom mekonomen ända upp till personalansvarg och möjlig biträdande efter som att dom fälsta högre uppsata söker nya jobb och funderar på att sluta jag lägger ner min tid och själ i mekonomen och jobbar hårt för personalen ska ha det bra och att merko inte ska gå i konkurs utan chef så klarar sig meco inte så länge därför tycket jag att man ska välja en med mycket erfaren het som en personal ansvarig eller erfaren mekonom. Jag vill kunda styra upp företaget och göra det till en bättre plats där alla ska känna sig välkomna min karaktär har länge drömt att bli chef för ett sådan stortföretag inom sin favotit ämne bilar och att få styra upp företaget skulle vara en ära efter som det varit som en dröm för min karaktär.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar just nu som mekaniker/personalansvarig och möjlig biträdande chef efter som att att dom flästa högre uppsata funderar på att säga upp sig. Jag lägger ner min tid och har jobbat väldigt läng där och har högt rp där efter som att jag jobbat där i flera veckor och jobbar hårt under min tid på mekonomen har utväklat mig och jag känner mig redo att ta ansvaret att bli chef och styra upp ekonomi och anstälda på det sättet jag var menad för och jag har tilräkligt mycket erfaren het att kunda jobba som chef och styra upp jag har även bra kontakt med alla i personalen som gör en fördel som chef och gör att jag skulle passa bättre som chef!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Petor svensson och är 21 år!
Han är väldigt possitiv och glad och lägger ner mycket tid i det han gillar och han älskar fordon och att hjälpa till!
Petor hade en ganska bra uppväxt han fick helt okej betyg inget förhögt eller så tills han började 8 då träffade han en mobbare som sa till honom att han inte kunde göra någon ting och att han va en loser och Petor blev väldigt ledsen av det och när han kom hem så haed hans pappa en bil i gragaet som dom skulle mecka med efter som att när Petors pappa va liten så hade han blivit uttsat av mobning ocg då va ett sätt för honom att mecka med bilar för att kunna sluta tänka på det och när Petor meckade så började han gilla det mer och mer och efter 1 år när han går 9 så träffade han på mobbare som sa att han inte kunne göra någon ting och då sa petor att han visst kunde det så dagen där på så åkte han och sin pappa med den bilen dom hadde bygt tillsamans för att visa att han visst kunde göra vad han vill eoch mobbaren stod bara och gappade efter den dagen började hans betyg gå upp åt och an blev mer positiv och gladare tackvare att pappan visade vad som hjälpte honom när han var lite och som gjorde petor gladare. Efter den dagen så bestämde sig Petor att han skulle gå Fordon på gymnasiet och bli en Chef för ett stort fötretag inom fordon och efter han hade gått fordons linjen bestämde han sig för att flytta till en ny stad och börja sitt nya live.

Efter ett par vekor så ansökte han om att bli mekonom och han blev godkänd han jobnbade alt han kunde och han fick komplimager av mekonomens bra komuniti av att han va så dugting ochg kung och efter bara 3 dagar blev han anställd och efter en vecka så blev han erfaren och han var så glad att det hade hänt och en dag så skulle en personal ansvarig sluta och då sa chefen till Petor vet du vad du ska bli personal ansvarg Petor blev så glad och och tänkte att han inte skulle svika chefen men dagen där på fick han höra att chefen skulle sluta och petor blev så ledsen och han bestämde sig att vad som hän händer så ska Petor ta över chefs jobbet och styra lika bra som den förra chefen och göra mekonomen stort.

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan Helger 4-6 timmar
vardagar 2-4 timmar
måndagar 1-2 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja efter som att man spelar för att det är toligt och inte för att man ska ha makt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka