Nekad Yecoyz | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Yecoyz#4857

Hur gammal är du? 21 IRl 13

Hur många timmar har du på Fivem? 123

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli meco chef för att styra upp personalen och få mekonomen att bli större! Jag tycker att jag har tillräklig erfarenhet för att bli chef jag jobbar flera timmar om dagen så mycket jag kan. har jobbat som mekonom i 65 timmar på två veckor. Om jag skulle bli chef skulle jag sätta personalen i första hand samt kunderna då men altid ska kunna lita på alla kunder. Om jag blir chef så mkommer jag göra alt för att få in dom bästa som jag bara kan i personalen och ta dom med bäst rp av dom alla och samtidigt ta med dom som inte ha bästa rpn för att kunda lära sig och utväkla sitt rpande och lära sig från dom som har bra rp och då kuda få högre kavlite rp bland unives medborgare. En annan sak som är viktigt är att altid låta någon få den andra chansen och altid ha öpnba dörrar för nytt folk. Om jag blir chef kommer jag även sparka dom som inte är aktiva för på meko vill vi altid ha folk som är i gång och hjälper till och då kan vi inte ha folk som inte är aktiva för då slutar det med massa hat på meko utav att ingen jobbar. En viktig sak att veta är att man inte ska ta jobbet bara för pängarna utan man ska ta det för att man tycker det är roligt jobbar man på mekonomen bara för pengarna så kommer kunderna få vibbarna av negavitet därför tänker jag i såfall bara ta dom som värkligen brinner för arbetet som kommer kunad lättare få jobbet för det är lätta att käna av vibbar men det betyder ju inte att jag skulle välja på dom som har rätt vibbar utan jag skulle så klart ge alla en chans att försöka och så klart hade jag sparkat dom som är otrevliga eller gör felaktiga handlare. Och då kommer även jag lägga till ett varnigs systerm där man får 3 chanser att försöka misslyckas du så blir det sparken!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är själv arbetande mekaniker samt personalansvarig i mekonomen är väldigt aktiv, jag jobbar så hårt jag kan och lägger ner väldigt mycket tid på mekonomen efter som det är något jag brinner för ensålänge har jag jobbat i en vecka och lagt ner minst 25 timmar aktivt arbetande. När jag jobbar är jag altid trevligt och om värkstaden inte har några billar köra jagh ut på larm eller bara åker runt för att se om man hittar någon som behöver hjälp!

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en kille som heter Petor Svensson han hade en bra uppväxts men skolan tycket ahan inte om men han klarade
den utan problem och varje kväll i sitt garage byggde han och sin pappa på en bil tilssamans han han jobbade intensivt på den så ofta han fick tid istället för att va som alla hans kompisa att spela på sin dator och det gjore att han inte hade så många vänner men det stoppade inte han han brydde inte sig om han hade en vän eller inte. Han hade hans familj som är det viktigaste och när han fyllde 19 så flyttade han ut och flyttade in i en helt ny och okänd stad där han började jobba på postnord, han tyckte inte det var så kul men han behövede ett jobb för att leva och efter två år av kämpade hos postnord bytte han jobb till reporter och han tycket det var kul i början men det blev snabbt tråkigt och inget ahan tyckte var kul. Så en dag såg han på twitter att mekonomen sökte folk och han tängte att det kunde vara ku att tästa efter som han älskade ju att mecka med bilar när han var lite och varför inte göra det och få betalt. Och nu är han super glad och jobbar för alt han har lägger så mycket tid det behövs och så en dag så får han höra att chefen ska sluta och genast blev han ledsen och få höra det men han tog också tillfälet i akt och ansöka om att bli chef för att försöka göra meko som den gamla chefen gjort om inte att försöka gjöra meko bättre av hans ära.

Hur ofta kommer du vara inne? helg 4-6 timmar
vardagar utom måndgar eller prov 2-4 timmar
måndagar 1-2 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja efter som att alt inte handlar om position eller pängar man spelar för att det är kul och det är det viktigaste!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Spelar bara på unive och har inte tänkt på en annan server!

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka