Accepterad Yecoyz | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil och mc

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Yecoyz#6969

Hur gammal är du? 13/14

Hur många timmar har du på Fivem? 900

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom jag vill styra upp saras och utveckla deras rp, jag vill få in mer aktiva personer samt personer som håller en bra rp, jag villl styra upp ekonomi samt försöka utveckla min anställdas rp så som låta mer profitionela när dem rpar då det är lättare att övertala en kund att köpa bilen, jag kommer som sagt anställa aktiva spelare men även mogna som inte lallar och håller sig till reglerna, jag kommer jobba ofta på servern och sälja många bilar till dem fina kunderna vi kommer få, jag kommer interskaffa regler och göra intruduktioner personligen till dem nya ställda så dem inte gör änkla mistag nu i början, jag kommer försöak göra jobbet så roligt som möjligt för att behålla dem anställda på jobbet då det ofta kan vara tråkigt på jobbet när du endast står i en kassa.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef för en bilfirma vid namn inquisiter, detta var dock ett tag sedan och det har skett en ny uppdatering hur systemen fungerar, jag har sett den fina videon som limpis gjort och kan systemen någerlunda, men eftersom jag har varit chef över inquisiter så kan jag the basics för att kunna hålla en profitionel ton och attityd för att övertala kunden till att slå till på en viss model hos oss. Jag är trevlig mot anställda och håller koll när koruption inom yrke sker, som inquisitor chef skedde det rätt ofta så det blev rätt många support samtal, Det löste sig iallafall i slut endan, jag är en organiserad person som på ett lätt sätt kan hålla koll på dem anställda och se till att dem gör rätt. gör dem fel så får dem en varninge eller till sägelse, om dem fortsätter så får dem sparken då vi jag vill ha personer som kan sköta sig. Jag kommer skaffa en bra ledning som kan hjälpa mig när det behövs och kan hålla koll när jag inte är där!

Berskiv din karaktär? Min käraktär heter Sven-Eric Sumonsson
Sven-Eric är 51 åt gammal och är en väldigt bil intreserad person han har gillar bilar ända sen han var lite då han tilloch med sov med leksaks billar istället för godsedjur, När han föddes levde han ett fint liv han har alltid gillar bilar och det är något han bestmämde sig tidigt att jobba med. När Sven-Eric var 12 så mobbades ahn för att han gillade billar så mycket, Det gjorde honom väldigt ledsen och han blev ofta reta. Sven-Eric var någon som ville gå en bra utbildning och försökte inte bry sig om mobbarna. Sven-Eric jobbade mycket med sin bil han hade skaffat när han var yngre. Det var ett projekt och det var där han spenderade sin tid när han inte pluggade. Han älskade att bygga på sin bil och han ville inte gå därifrån. Sven-Eric har kan många bil märken och lägger ner tid på bilar inom motorn och samt utan på om märken modeller och så vidare, Han jobbade ofta på sin bil hemma då han byttade saker som var trasiga trimmade och installerade saker på både motor och chassi. När han blev klar med den så var han 18år gammal han hade fixat upp sin Nissa skyline r32 vspec som var väldigt fin den hade 500hp och var vädligt snabb. endag när han är ute och kör träffar han på mobbaren som inte kände igen honom. När mobbaren såg bilen så svimade han nästan av hur snygg den var. När han insåg att det var Sven-Eric som byggt den så blev han i chok tillstånd. Efter den dagen så ångrade mobbaren sig och bestämde sig för att inte mobba någon. Sven-Erics liv fortsatte och tills en dag när han flyttar till en ny stad. I den nya staden så lyckas Sven-Eric skaffa sig ett jobb. Jobbet var falck han tyckte det skulle bli så kul och han jobbade där i ett par dagar tills han bestämde sig att bli räddningstjänst. Efter han blev räddnings tjäönst så jobbade han för att rädda folk men efter ett tag längtade han tillbacka till bilar och bestämer sig att försöka att få ett chef jobb p det han så länge har viljat jobba med. Bil försälning och där komemr han till Saras bil och mc!

Hur ofta kommer du vara inne? Ungefär 6-7 timmar (kan bli mycket mer) om dagen under sommarlovet
Skoldagar är oklart då jag inte har fått mitt shema i skolan så kan inte riktigt säga på priken men iallafall runt 3-4 timmar
Helger om jag inte är iväg 6-8 timmar(liknande sommarlov)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Japp!

Tillbaka