Accepterad Yecoyz | Ban Överklagan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Yecoyz

Ditt Hex-ID: 11000011346309f

Vad är din discord tagg? Yecoyz

Vem var det som bannade dig? Maze4k

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-10 204713.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det hela är att jag lagade en bil på trygghansa åt en person som jag inte visste vem det var. Han kom bara fram till mig och frågade om jag kunde laga hans bil där jag tänkte why not enkla pengar. Jag lagar därför bilen och det är inget konstig med det gör /me Sätter ditt ny huv och 2 dörrar eller liknande det medelandet. Därefter så tänker jag inte mer på det och fortsätter med mitt rollspel när jag plötsligt blir bannad ca 5-10min senare för midsuntförnung. Jag tänker inte så mycket mer än att det kan blivit fel id mm som hänt förut. Hoppar support och får då reda att igenligt loggs så har jag inte gjort en /me fast jag har starkt minne utav att jag gjorde det samt att personen som var med mig såg mig göra det och att jag då använde mig utav /me. Men igenligt logs hade jag inte gjort någon /me trots detta och jag tänkter att det är lite skumt men finns inte så mycket att göra eftersom staffs måste utgå att loggs har rätt fast det finns fall där dem kan ha fel marginaler och vara felaktiga. Men men det är inte hela värlrden och jag får helt enkelt börja klippa när jag lagar för att kunna motbevisa loggs framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Målade upp hela beskrivningen över så tänker den tala för sig själv så slipper jag sitta och skriva samma storry som bersättas detalierat 70ggr

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mitt perspektiv där jag har en person som var vid mig medans jag gjorde det så var den felaktig men eftersom i ett log och staff perspektiv är att det inte finns några bevis på att jag gjort det eller att logssen då skulle ha fel så är det staff messigt en ban som är godkänd igenligt regelbrott. Men allt handlar om perspektiv och upplevelse i denna fråga och jag kommer anse mig oskyldig men igenligt staffs då inte det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Allt var typ 2021 när jag var ny till rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Klippa lagningen för att bevisa att logsen är riggade ;)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Steelseries moments is your friend.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yeye!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka