Inaktuell Yecoyz | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Yecoyz#4857

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndagar 18:00-21:00
tisadagar 17:00-21:00
ondsdagar 17:00-21:00
torsdagar 17:00-21:00
fredagar 16:00-22:00/23:00
Lördagar 15:00-22:00/23:00
söndagar 16:00-21:00

Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill utvecka rpn och få bort alla lallare.
Jag vill bli en större del av servern och ta ett större ansvar! Jag är väldigt intreserrad av staff jobebt och skulle bli glad om jag fick ta del av den! Jag har alltid respekterat servern och har spelat på den ett tag och varenda minut har varit rolig. Staff jobbet ser roligt ut och jag tycker om att hjälpa till! Server är stor och behöver nu förtiden många som jobbar med just servern och jag tycker att jag passar bra efter som jag är stress tålig och klarar kretik. Jag vet att som Helper/Trainee har man mycket press och man måste kunna alla regler samt klarar av kretiken och allt du får! Som Helper behöver du vara redo efter som du kommer ha mycket och göra samt att du kommer med i ett comunity där du är ett av ansiktena ut åt! Som Helper måste du vara redo när du får otrevliga personer och -rep efter som att det kommer hända minst en gång även om man inte siktar på det! Som helper kommer man att få serverns tillit och då gäller det inte att abuse oavsett humör som jag kan!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja få bort så många lallare, Jag har varit med om många lallare och annat som är väldigt störigt! Jag har även varit med om scammers flera gånger och det är väldigt jobbig och va med om därför kommer jag att vara en av dom som kommer ta större respekt mot det efter som jag inte tycker det är okej och det förstör mycket och gör det tråkigt särskilt när det är en import eller en bil som inte säljs längre! Jag hade också vilja hjälpa nya till servern efter som unive brukar va en av servern som flest nya kommer till och då kan man hjälpa dom efter som vi alla har varit ny och det kommer slut att dom är en av dom som kommer ha mest rp! Jag hade även varit väldigt aktiv så att folk inte behöver vänta i tex väntrum jätte länga och hade jobbat så snabbt som möjligt. Jag komemr vara dä'r under regel brott och kunna banna dom efter som att det inte blir lika roligt ifall dom tex pratar ooc!

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär sedan maj 2021

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är för stunden server vakt och har varit med om folk som har brutit mot reglerna och då har jag bannat dom och varit systematisk och lagt in klippet så staffs kan banna dom!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick
/svban
/toggleid
/who
/goto
/tpm
/tp
/m
/sqlban
/sqlunban
/togglename
/noclip
/revive
/skin
/givemony
/giveiteme
/sqlbanoffline
/dv
/sv
/sc
/ooc
/freeze
/unfreeze
/bring
/setjob
/togglechat
/forcechat
/announce

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej! Men unive är en fantastisk server och har hjälpt mig enormt och nu vill jag hjälpa den=) Du får gärna necka den om du inte tyckte om den=(

Tillbaka