Accepterad Yecoyz | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yecoyz

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Yecoyz

Vad är ditt Hex:ID 11000011346309f

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vanlig vardag är det skola mellan 08:15 till ca 15:30 som mest beroende helt på dag förstås. därefter kommer jag hem tar hand om min hund käkar och drar till gymmet. Hem igen duschar käkar igen och sedan pluggar och där efter spelar jag antingen rp eller annat spel som asseto corsa eller kollar någon serie och detta sker oftast mellan ca 18:30-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Första gången i maj 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte ladda upp bild :(

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vill tillägga på den övre att dem gångerna jag varit blacklistad var för länge sedan när man tex var ett cosmo fan och höll med saker som han sa och skrev dumma saker men detta var över 2 år sedan och mycket skett sedan dess.

Servervakter har som uppgift att se till att folk i sin närhet inte bryter mot regler som tex ifall någon bryter en regel i rpn i samma senario som du eller när du gör något så ska du banna den personen. detta finns till för att avlasta staffsen och hjälpa dem så dem inte får massa reports som kan fixas på enklare sätt. Detta är för att föränkla rpn när folk som inte kan bete sig eller rpa på korekkt sätt att få bort dem.

Varför vill du bli servervakt på servern? När jag rpar har det förekommit mycket tråkiga senarion pga att folk inte kan bete sig som tex en person som tjvkoplade min bil framför mig vid sjukhusparkeringen och han kunde inte bli bannad pga att staffsen inte han ditt i tid och när jag hoppade in i min bil körde han in i massa träd, planternade marijuhna i min bil och därefter körde han in i polisen och jag hamnade i ett kriminelt senario utan att veta om det där jag höll på att åka in i fängelse för narkotika brot. En liten händelse som gick över styr och jag lyckades inte få idt på personen så han fortsatte att rpa senare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är att utnytta sina perms för att kunna för enkla och fuska i senarion som tex du blir skjuten och så revar du dig själv för att slippa undan och rpa som ingenting har hänt. Kortfattat utnytta sina perms för att komma vidare i senarion och utnytta sin förmågor för att vinna senarion tex.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka