Nekad yebany | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yebany

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander kooijman

Vad är ditt discord namn? alexander.kooij

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yebany Brot, ung kille på 21 år. Han växte upp i ett trasigt och fattigt hem, flyttade runt ganska mycket i staden men höll sig alltid till hans intressen; bilar. Redan vid ung ålder så började han ett liv som kriminell då han var tvungen att skaffa pengar själv. Det enda han visste hur man gjorde var att sno bilar eller sno bil delar, som t.ex katalysatorer eller däcken. Ganska snabbt blev han indragen i en värld av massa kriminella aktiviteter och klättrade stegen av ranger inom den världen. Nu när han har växt på sig några år så har han försökt att sluta, då hans vän dog till en skottlossning för han stal en bil från en farlig kille, vilket fick Yebany på en väg av upprättelse och rättvisa. Han finner sig själv var pengarna är, varesig det är att boosta bilar eller att hitta ett hederligt jobb som han betalar skatt för. Han är en känslig person men lite av ett hothead, lojal till ett fel och värderar hans nära mer än allt annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli whitelistad för jag kan tänka mig att mina år av RP experience, från spel som Csgo och forza. så kan jag bidra med skratt, events, scenarios, mm. Jag byter aldrig karaktär och jag tar RP väldigt seriöst. Jag hoppas på att bli en medlem av Unive så jag kan komma in i GTA RP i den rediga världen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna i ett scenario för att de ska va roligt. man ska alltså göra ett scenario som är roligt för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja tex rdm är när man dödar någon utan anledning, vdm är när man använder ett fordon som vapen, powergaming är när man använder sig ut av omänskliga krafter tex rpar inte på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat rp i ca 1 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
 
Nekad. Tog ej sin intervju i tid. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top