Nekad yebany | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yebany

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198984613382/

Ditt Hex-ID: 11000013d0e4e06

Vad är din discord tagg? Yebany#5285

Vem var det som bannade dig? Står inte

Hur lång tid var din ban? står inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anslutning mislyckades

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte använde en emoji som jag inte ansågs något onormalt alls medan jag körde en seriös rp sen så blev jag avstängd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag använde en emoji som jag inte ansågs något onormalt alls medan jag körde en seriös rp sen så blev jag avstängd för att det var lall tydligen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för jag ser det inte som lal att ta sig på bollarna sen finns emojin ju för en anledning inte för att göra så man blir bannad och jag ansåg som ett bra syfte till det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var gätte länge sen när jag inte läste regler men dom kan jag jätte bra nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte jag tyckte inte det var något konstigt alls kanske inte vid folk men det brukar jag göra när jag tex är med kompisar om det behövs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får klia sig på bollarna vid folk antar jag

Har du läst våra regler? Ja
 
Leta upp varför du är bannad. Sen skriv en väl utförlig banöverklagan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top