Vidare till intervju Yeah… | Chef-jobb ansökan [Sky] [T] Godkänd

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sky Club

Vad heter du i verkligheten? Aston Nygren

Vad heter du på discord? _astoon

Ange ditt födelsedatum: 6 December 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på universitet i närmre tre år nu sedan 2021 men jag har varit bannad en gång mellan det o så.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat inom allt som har med fordon och göra och det gör att jag vet hur man bemöter kunder trevligt. Jag har också jobbat på Trygg-Hansa. Jag har de utom och så jobbat på galaxy night club där jag var i ledningen. Så jag kan detta med natt klubbar samt är bra på att fixa ordning med vakter och stämning samt lugnt i klubben. Det är något som kan hjälpa mig till att få platsen som chef då jag vet hur man gör i en nattklubb.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att ta över nattklubben. Jag ska anställa mogna och duktiga folk för att få upp ett bra crew. Vi ska alltid ha öppet alla helger. Vi ska bemöta folk trevligt skicka ut annonser dem gånger vi tar intervjuer samt alltid ha öppet under helger då folk vill festa. Vi ska ha öppet länge så alla har en chans att få festa. Vi ska fixa en maxad spel lista och steppa upp baren med nya menyer och allt. Klädkoder kommer införas för alla delar av jobbad o för med hänger namnbrickor med. Vi ska fixa ett bra säkerhetsystem och vi ska söka igenom alla som vill komma in. Vi ska fixa o hitta på roliga events samt klädteman. Vi ska göra VIP rummen mer prisvärda så dem som köper dem sticker ut lite mer en alla andra samt dem kommer ha tillgångar till andra saker.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har träning 3 gånger i veckan
Måndag 19:00-22:00
Tisdag 18:00 - 22:00
Onsadg 18:30 - 22:00
Torsdag 16:00 - 22:00
Fredag 14:00 - 04:00
Lördag 12:00 - 03:00
Söndag 13:30 - 21:45

Tränar mellan 3-4 gånger i veckan men brukar se ut sådär om jag inte har något med frifttid och göra och så såklart.

Har du läst våra Regler? Ja såklart.

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs! Ifall det inte skötts avsätts du direkt på plats utan tvekan så hoppas du sköter de bra nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka