Yeah… | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231652710/home

Ditt Hex-ID: 11000014bc7d366

Vad är din discord tagg? Astoon

Vem var det som bannade dig? FcDavve

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-04 145602.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag och min polare för ett tag sen gjorde ett dåligt beslut att skjuta mot en kille när det inte var så jätte nödvändigt, terror dåd tyvär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte upp mot winewood och så kom en kille i motsatt riktning och körde in i oss. vi rpadeskador och sen efter en stund gjorde på jagg ett dumt beslut. jag hoppade ut och riktade på honom. han körde iväg och jag avslosssade ett skott. efter detta så åkte vi där ifrån rätt så fort för att polisen inte skulle komma sen lev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktigh ban fcdavve gjorde rätt val.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har kört på unive i 3 år men innan detta var runt 7 månader sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? allt, inte göra terror dåd och ha respekt för serverns regler o spelare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

bannen du skickade är redan borttagen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka