Nekad Yeah… | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

•Astooon•

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Aston

Vad heter du på discord? Vazlee11k

Vad är ditt Hex:ID 11000014bc7d366

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00-22:30
Tisdag: 18:30-22:30
Onsdag:15:30-22:30
Torsdag: 18:45-22:30
Fredag:14:30-04:00
Lördag:10:00-03:00
Söndag15:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har kört på unive i cirkus 3 år sedan 2021 men jag har varit bannad och kommit tillbaka för runt 1 månad sedan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Runt 7 gånger för några månader sen blev jag p bannad och innan det var det ett bra tag sedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare som är ett hjälp medel för staffs. T.ex när straffa inte har tid eller kan göra nåt så kan alltid en servervakt hjälpa till. En servervakt är en spelare på servern som ska hålla koll på spelarna o rpn! Deras mål är att rpa som vanligt men kunna kicka/banna när staffs inte kan lösa problemet. En servervakt ska också försöka vara en slags förebild för andra spelare på servern/ inte begå regelbrott och försöka få en högre rp nivå på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ska bli servervakt då jag stöter på mycket problem spelare samt lalliga spelare under tiden jag rpar ett bra exempel är natt rpn. Då det är många lallare då. Jag ska bli servervakt eftersom att jag varit det innan och jag vet commands samt har fått en inblick av vart och när det lallas. Som sagt så ser jag mycket lall rp oftast när det inte är tillräckligt med staffa inne på servern vilket gör att jag vill kunna hjälpa till att höja rp nivån när stadgarna inte har möjlighet att specca o banna eller kicka. Jag är också väldigt aktiv och kommer konstant kunna hjälpa servern från lalliga personer som förstör rpn för andra. Jag är inte heller rädd för att säga till och om jag tycker det lallas för mycket kommmer jag be dem sluta lalla!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse- abuse kan vara att du t.ex befinner dig i en skottlossnings scenario och du andvänder dig utav toffel namn för att underlätta och för att kunna se vart den du skjuter i mot befinner sig eller om du t.ex har ett scenario IG och du blir sur på nån eller dem gör nåt mot dig så kickar du dem bara för att du kan. Det är att abusa. Korruption- det är lite som inom yrken vi säger att din kompis för i ett skott scenario så ressar du honom bara för att du känner honom det är som att du skulle sälja en båt för 1000kr istället för 1miljon bara för att du känner personen det är korruption

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagarna (2024-10-16) samt gul ban färg.

Du får ansöka igen 2024-11-15 och när den gula banfärgen är borta.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka