Nekad ydree | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ydree

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199227318408/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Ydree#9250

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär Ali Hase, Har haft en jobbig uppväxt han flyttade från USA till Sverige när han var. Han blev mobbad i sin uppväxt. Han blev slagen och retad. Ali blev ledsen o irriterad väldigt lätt men under sin uppväxt har han tränat upp det han hamnade seden snett och fick väldigt dåligt liv. Han började bråkade väldigt lätt när folk var jobbiga mot han. Ali började även med dåliga saker som hjälpa folk med och sälja droger. Sedan dog hans mamma och de gjorde att han slutade med sånt. Han började även jobba tidigt hos hans pappa för och hjälpa familjen. Han har 1 en lillebrorsa och en lillasyster som är tvillingar men de kunde inte hjälpa till för de var så små och sen flyttade Ali och hans familj till Sverige och nu vill han få ett bra liv. Men nu när Ali har flyttat till sverige vill han få det till en bättre stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag ska bidra till en positiv upplevelse i servern, och hjälpa nya folk till sörvern så de gör de till en tryggare stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en trygg upplevelse i staden. jag kan också bidra med Nätverket springis eller andra jobb, jag tycker om att jobbaa mycket så skulle kunna jobba med vad som hälst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för din vinst utan RP Och du ska spela Rp för dig och andra

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av de från kompisar som spelar, men även appar som tiktok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka