Ej Antagen ydfo | Chef-jobb ansökan [SJV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ydfo

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Region sjukvården

Vad heter du i verkligheten? William

Vad är ditt användarnamn på discord? ydfo

Ange ditt födelsedatum: 29 Juli 2009

När fick du medlemskap på Unive? jag har haft det snart 2 år men har blivit av med det samt e detta ett andra konto

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenheter inom sjukvården som sjukvårds ledning, den positionen har jag hade ett tag cirka 3 månad och på den tiden har jag fått veta hur regionsjuvården på uive ska fungera och hur man arbetar både admiatrivt och ig så jag känner att jag passar perfekt som regions chef eftersom jag har den positionen jag har inom sjukvården samt har jag arbetat längst av alla inom regionsjukvården (utan att sluta) så det är en fördel.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag har många planer för framtiden av sjukvården. det första jag vill är att skapa nya delar av sjukvården en chef över sandy sjukan och en chef över stan sjukan sen en regionsdirektör som håller koll på allting inom dc till ig och allting med staffs då de ¨cheferna´ ska endast hålla koll ig.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer vara så aktiv som jag kan cirka 3-4h per dag men alltid på dc

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka