yazzo_33
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ayaz
Vad är ditt discord namn? yazzoo_33
Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zink jonsson och 24år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? härlig, omtänksam och trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zink Jonsson är uppvuxen i en dålig miljö. I den miljön förekom mycket droger, misshandel, vapen och kriminalitet. Hans mamma var beroende och pappan satt i fängelse. Zink såg våld redan som barn och började själv umgås med äldre kriminella vid ung ålder. Han blev ofta inblandad i rån, slagsmål och hot, och bodde i perioder på gatan eller hos folk han knappt kände.Men med tiden började Zinks liv komma på rätt spår. Han fick hjälp i skolan och började satsa på att förändra sitt liv. Vid 16 års ålder fick han byta familj och började om. Han fick en tryggare vardag, blev duktig i skolan och skaffade nya vänner.Men när Zink fyller 24 ändras allt igen. Hans nuvarande familj vill inte ha kvar honom och han blir utslängd. Han blir hemlös och för att överleva börjar han umgås med kriminella igen.Zinks planer är att flytta till staden Unive och börja om sitt liv. Han vill börja jobba, skaffa vänner och få en stabil inkomst. Efter det vill han satsa på nya mål, som att köpa en bil, en båt och skapa ett bättre liv än det han växte upp i.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och göra de bästa jag kan. Kan även bjuda in andra när jag ska göra något så inte bara jag har kul så även andra har de.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna scenariot själv, man ska spela för båda ska ha det lika roligt och båda ska vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inget som jag gjort tidgare.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. t.ex kör mot rött även om polisen står bredvid dig. RDM: Man ska inte döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. NLR att man minns saker som hänt efter man dött, alltså dörr jag sen när jag e tbx kommer jag ihåg vad som hänt när jag inte ska de.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.
Vad är ditt discord namn? yazzoo_33
Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zink jonsson och 24år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? härlig, omtänksam och trevlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zink Jonsson är uppvuxen i en dålig miljö. I den miljön förekom mycket droger, misshandel, vapen och kriminalitet. Hans mamma var beroende och pappan satt i fängelse. Zink såg våld redan som barn och började själv umgås med äldre kriminella vid ung ålder. Han blev ofta inblandad i rån, slagsmål och hot, och bodde i perioder på gatan eller hos folk han knappt kände.Men med tiden började Zinks liv komma på rätt spår. Han fick hjälp i skolan och började satsa på att förändra sitt liv. Vid 16 års ålder fick han byta familj och började om. Han fick en tryggare vardag, blev duktig i skolan och skaffade nya vänner.Men när Zink fyller 24 ändras allt igen. Hans nuvarande familj vill inte ha kvar honom och han blir utslängd. Han blir hemlös och för att överleva börjar han umgås med kriminella igen.Zinks planer är att flytta till staden Unive och börja om sitt liv. Han vill börja jobba, skaffa vänner och få en stabil inkomst. Efter det vill han satsa på nya mål, som att köpa en bil, en båt och skapa ett bättre liv än det han växte upp i.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och göra de bästa jag kan. Kan även bjuda in andra när jag ska göra något så inte bara jag har kul så även andra har de.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna scenariot själv, man ska spela för båda ska ha det lika roligt och båda ska vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inget som jag gjort tidgare.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. t.ex kör mot rött även om polisen står bredvid dig. RDM: Man ska inte döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. NLR att man minns saker som hänt efter man dött, alltså dörr jag sen när jag e tbx kommer jag ihåg vad som hänt när jag inte ska de.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.
Senast ändrad: