Accepterad yazzo_33 | Medlem ansökning [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yazzo_33

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ayaz yurt

Vad är ditt discord namn? yazzo_33

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Zink moahmmed jag är född 2002/05/01 jag flytta till sverige för 5årsen från turkiet efter en kraftig jordbävning med min mamma som heter Emine när vi kom till sverige hade vi släcktingar som hjälpte oss och vi fick bo hos dom. När Zink började lära sig språket märktes de att han hade svårt för att skaffa vänner. Men de gick ett tag och Zink försökte och försökte till slut började han få vänner och skapa minnen för livet. Men ett tag senare ändrades zinks liv för alltid han började skapa bråk och hamnade i kriminella nätverk. Zink sålde droger och gick från en bra bakrund till en katastrofal. Zink är 22år gammal och vill bli medlem i ett kriminellt nätverk. Zinks planer är att komma till den nya stan och skapa minnen förlivet med nya kriminella nätverk och jobba:

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att andras rp blir bättre. ja är väldigt social, tar saker seriöst och jag hjälper andra männsikor

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra till att andras rp blir bättre. ja är väldigt social, tar saker seriöst och jag hjälper andra männsikor

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem? VDM står för Vehile death match och innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, det vill säga att köra över någon med sin bil. RDM står för Random death match och innebär att man tillexempel slår eller skjuter någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, ja har spelat på två servar innan där ja har haft 50-75 timmars speltid på båda!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej! tyväär så kan jag varken ha mitt discord namn och steam namn på båda ställerna plus de är nästan likadan text som jag skicka in förragången bara att jag inte klara muntliga.

- Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

ojj de har blivit fel mitt födelse datum blev jätte konstig de ät egentligen 2009/05/01

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka