Nekad YAZIFY | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YAZIFY

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198253269069

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? YAZIFY#2666

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Theo Nyman jag är 31 år under hela min uppväxt har jag varit väldigt mobbad vilket gör att jag är väldigt försiktig av mig mina föräldrar har alltid varit väldigt elaka mot mig men när jag blev 18 år flyttade jag hemifrån och bestämde mig för att bevisa för alla att jag också kunde bli något jag blev väldigt intresserad av bilar och då skaffade jag mig ett jobb som bil säljare och byggde upp en karriär på det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag ska kunna utveckla min rp och jag tycker att det skulle va väldigt roligt att kunna joina ett gäng och kunna göra fler saker. Jag kommer bidra till att skaffa ett bra samhälle och skaffa mig en familj.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av unive för att det är mycket aktivitet på servern och väldigt många kompisar spelar på den och jag tycker att servern är den bästa jag spelat på och den är väldigt bra gjord.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att ha roligt med kompisar och bygga upp en bra karriär ingame.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att bli kompis med många och att joina ett gäng och få en bra karaktär ingame

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej fastnade för unive direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka