Accepterad yaymille | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mille-

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ange ditt födelsedatum 24 April 2006

Vad heter du på discord? mille#2424

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från Måndag till Torsdag kan jag börja spela vid klockan 14:00 till 23:00
Från Fredag till Lördag kan jag börja spela vid klockan 12:00 till 03:00 oftast
Och på Söndagar kan jag börja spela vid 12:00 och sluta 23:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på unvie roleplay Februari 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra mitt bästa för att få servern bättre och hålla kolla på alla nya och gamla medlemmarna som bryter mot reglerna. Som tex jag ser alltid folk som krockar och inte rp'ar på det och folk som kör jätte fort på grusvägar med tex en lambo. Jag ser också väldigt många bilar som bara står mitt på vägarna och ruttanr och då vill jag bara dv'a dom men kan inte så om jag blev servervakt hade jag också /dv'a alla bilar som bara står och ruttnar på vägarna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till sperlarnas upplevelse på servern. Jag ser många rpare som bryter mot reglerna så jag vill bara skicka ut dom ur servern. Jag vill bara att alla ska ha kul på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle försöka svbanna så många som möjligt som bryter mot reglerna, och klippa det så någon högre uppsatt kan ge dom ett längre straff om dom behöver det. Skulle också dv'a alla bilar som sår mitt på vägarna och andra ställen som ingen har rört på ett tag.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt eftersom jag har spelat fiveM ett tag nu så har lärt mig alla grundregler så vet vad man får och inte göra. Vill bara göra så alla på serven får en bättre upplevelse när dom spelar på servern. Jag skulle aldrig svabusa genom att ressa mig själv när jag dör i ett scenario eller dv'a folks bilar för jag känner för det, det har hänt förut med mig att folk dv'ar mina bilar när jag står vid dom eller att folk ressar sig själva mitt i ett scenario. Jag kan alltid ta kritik för kritik för mig är något jag kan lära mig av.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att skicka ut folk på servern som inte kan reglerna som bara "lallar".
Vill förbättra rp nivån på servern så den blir ännu mer seriöst

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ganska bra kunskaper gällande staff relaterande kommandon men är alltid öppen för att lära mig mer.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja Jag har blivit bannad kanske 5 gånger förut. En gång vart jag banmnad för ooc in game för jag sa att jag skulle starta om min hjärna, har blivit bannad för vdm två gånger det var när jag var ny på servern, jag körde in i min kompis så han ramla men han dog inte och andra gången var typ samma sak sen har jag blivit bannad för fearrp för jag höll på att lägga in sakar i min baklucka när polisen siktade vapen på mig, och sen massa felaktiga bans när jag har blivit unbannad på driekten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Tillbaka