Inaktuell yawo | Chef-jobb ansökan [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Jag ångrade mig, jag har gjort en ansökan till båtbolaget istället och vet ej hur man tar bort en ansökan, förlåt för att jag slösar din tid.

Senast ändrad:
++rep passar bra som kriminalvården chef och han är väldigt duktigt inom kriminalvården då han har massa erfarnheter

+rep Olle är en trevlig och kompetent man som vet hur man arbetar och hur man tar hand om personer. Han är aldrig rädd för att hindra folk att göra saker eller att visa vad han tycker. Han är sträng när det behövs och är inte rädd för att få sina händer smutsiga. Han ser alltid till att ingen är korrupt och är en erfaren arbetare och en bra chef. Han ser alltid till att folk mår bra och har roligt när de arbetar. Han är en bra vän och älskar att arbeta. Min åsikt är att ni borde anställa denna grabb som chef eftersom att han är det självklara valet och har talang som ingen annan. Han är en bra RP:are som har memorerat nästan alla regler och vet vad man gör i de flesta senarion. Detta är bara några av de sakerna som gör Olle till en bra chef. Jag kan lova er att om ni frågar nästan vem som helst så kommer de hålla med om allt jag har sagt. MVH ItzSpyco

Senast ändrad:
Tillbaka