Accepterad yawo | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

olssson

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Meddelanden
304
Reaction score
50
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ggdg-gcwq/rgbmjhjr

Ditt Hex-ID: 1100001442441fb

Vad är din discord tagg? 𝕺𝖑𝖑𝖊#0420

Vem var det som bannade dig? Det var Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? En Permanent Bannlysning.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption inom yrket!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett stort fel inom rp:n och tog ut från jobbar kassan. Jag ångrar det väldigt mycket och önska att jag inte var vaken just då för att inte varit med på denna idiotiska sak som jag gjort. Jag förstår att det var en stor dum sak att göra och jag lovar att aldrig i hela mitt liv göra om detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar Liam Bolsson och John Svensson hängde runt på vår favorit server och lekte runt. Vi hade precis skaffat Kriminell under black Friday. Dagen efter det så blev vi ut skällda av vår före detta chef på Vianor att det är väldigt idiotiskt att köpa Krim utan att ha förberett gäng, kontakter, pengar för vapen och mm. Då kände jag och John Svensson hur idiotiskt det var att köpa krim utan allt det han sa. Men vi hade precis spenderat våran månads peng på att köpa detta, så vi tänkte ta pengar från jobb kassan (för vi båda han glömt sparka oss själva på Vianor, samt vi bad dem i Vianor discorden att ta bort våra roller, men inget svar ficks) Det var då vi båda fick ett PM av Karimo att gå in i Väntrum om omgående. Det var då vi fick höra att vi båda var permanent bannlysta från eran Five-M server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett stort misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle lyssnat på min före detta chef, att inte göra några hastiga slutsatser. Jag skulle avslutat mitt jobb tidigare. Jag borde inte ha lyssnat på grupp trycket. Men nu är det försent.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att livet på Unive handlar inte om att vara den rika, det med snabbast bilar, den kriminella. Det ska handla om att ha kul. Jag borde inte ha tagit dessa pengar ur jobbar kassan, jag förtjänade det. Detta har jag lärt mig och kommer aldrig någonsin hända igen, jag svär på heders ord. Det var idiotiskt gjort av mig skulle aldrig varit online då och skulle aldrig ha lyssnat på mina kompisar. Jag är hemskt ledsen för att jag ska behöva va en av dem som förstör servern rp. Ha en forsatt trevlig dag/kväll eller morgon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår detta på största allvar.

Kommer ge dig en chans till. Ser jag dig detta igen. Kommer du åka på en längre ban

Tillbaka