Accepterad yawo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? olssson

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001442441fb

Ange ditt födelsedatum 28 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar upp på vardagar och gör min dagliga rutin och tar mig till skolan. Men annars om det är lov då är det unive som gäller. Jag har en stor passion för unive och ens roleplay så jag skulle kunna säga att jag visar mig aktiv 4-5 timmar om dagen. Jag brukar spela till 02:00 sedan vakna upp vid 9-10 tiden och kör unive med mina vänner. Just nu RP:ar jag krim och därför tror jag skulle passa in som SV för att hjälpa det kriminella skådespelet. Vissa dagar kanske jag har något planerat eller måste plugga, men det är ganska sällan då det mesta skol arbete jobbar jag igen på läxhjälpen som jag har på måndagar, onsdagar och torsdagar. Men annars visar jag väldigt mycket aktivitet på servern Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år snart

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) genligt min /bantotal så har jag varit bannad 2 gånger, men en av bannsen fick jag utan någon beskrivning och jag tror det var ett misstag av den staffen för jag fick unban direkt efter, men av någon anledning är det kvar i min /bantotal.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens huvuduppgift är att skydda servern på ett lite mer diskret sätt. Dom har inte tillgång till no clip vilket tillåter dom att skåde spela medans dom skyddar servern från regel brytande personer. Dom hjälper nya medlemmar i OOC chatten, kickar, svbanar och massa annat. Om en regel brytare skulle dyka upp på piren och köra över massa personer så kan en SV agera snabbt och lägga en /svban. Sedan så ber man en staff att förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag har varit det innan och jag tycker det är trevligt att hjälpa personer och ni staffs. Jag må inte ville bli staff då det är för mycket arbete och jag gillar mitt RP som det är just nu. Så att vara SV skulle varit jätte bra. När jag börja starta köra Unive så brukade jag och min kompis cykla runt överallt i typ en hel månad. Det är väldigt svårt att få en bra start på unive ensam, så jag tror att om ni vill ha mer medlemmar så hjälper jag gärna till med alla nya medlemmar som behöver hjälp med en liten kick start. En till anledning till att jag vill bli servervakt är att jag har vart det innan men efter att jag hade råkat reagera klockan 3 på natten med en döskalle i krim dc:n, vilket gjorde att jag fick indraget krim och SV (men fick tillbaka min krim senare). Så jag ansökte direkt efter jag fick indraget men dom sa att jag var tvungen att vänta 1 månad, vilket jag nu gjort och lämnar in samma ansökan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption i SV relaterad situation fram kallas då du använder dina krafter (commands) för att göra det simplare och bättre för bara just dig i ditt rollspelande. Till exempel att du kickar någon vid mekonomen som får hjälp så att du kan få hjälp snabbare.

Abuse är när du använder dina commands på fel sätt för att t.ex. se personer igenom väggar med /toggleid.

+rep Han har varit servervakt sedan tidigare och hoppas han blir det igen. Han tar det på allvar .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka