Accepterad yawo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? yawo1

Ange ditt födelsedatum 28 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet på Unive går till så att jag vaknar vid 8-9 på morgonen och tar nått att äta, så jag kan vara så pigg som möjligt när jag rpar. Det mesta av min fritid brukar jag köra Unive. På ett genom snitt varje helg så spelar jag kanske Unive i 5-6 timmar, medans på vardagar 2-3 timmar. Jag spenderar mest tid på jobbet i Unive men också till fritid lite på kvällarna.

Min karaktär heter Philip Bolsson (är den enda karaktären jag kör på vid nuläget).
Philip Bolsson är trevlig och gör alltid sitt bästa. Han jobbar på sjukvården och blev Under Sjuksköterska för inte så länge sen. Han älskar sitt jobb och har planerat på att stanna länge. Han har sin bästa kompis John Svensson som också jobbar på sjukvården så dom ses ofta och jobbar tillsammans.
För i tiden hålde Philip Bolsson på med kriminalitet, men det är i det förflutna nu och han vill inte ta upp något om det längre.
Annars så gillar Philip Bolsson att åka på semester i hans båt eller raggarbil, han gillar att vara på natt klubber med sina kompisar och sedan festa kvällen lång.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 30 December 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad två gånger. En gång var det en permanent ban, fast jag har kommit över det för länge sen och försökt glömma bort det helt och hållet. Sedan har jag också blivit bannad i 24 timmar, men det var en filtaktig och det står ingen anledning till bannen. Det står att jag har 3 bans men när jag blev p-bannad så står det 2 gånger i min /bantotal. https://cdn.discordapp.com/attachments/1122917512036753508/1157625546973401210/image.png?ex=65194a4e&is=6517f8ce&hm=27ddf012b253a54a3029f7cdf096a51f454eeb83abc693af39c838b5e82421b8&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts huvud uppgift är att skydda servern på FRP:are. Det finns inte hundra talls Staffs där ute som kan hålla koll på alla på samma gång. Server vakter är helt vanliga spelare på servern fast som har tillgång till att hjälpa till lite mer och hålla servern
på en bra rp nivå. Server vakter kan då ge ut en 1 timme ban som senare kan förlängas beroende på hur grovt det är.

t.ex. Du ser en kille som kör på alla han ser på piren. Ingen staff är där. Du kan då kicka personen och sedan skriva att den ska förlängas.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att på sjukvården så är det väldigt många personer som bryter mot reglerna. Vi snackar t.ex. skriver att dom blöder ut om 2 min, lägger kroppar på en annan kropp jag håller på med, vissa är AFK osv.

Jag vill kunna hjälpa till mera och se till att Unive når sina mål och stannar nummer 1 på svenska fivem servrar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är när man använder sina krafter för att göra det lättare för sig själv på ett orealistiskt sätt. Kan vara att man tar ut pengar från sin jobb kassa på jobbet. Eller att man använder sig av sitt jobb för att kunna t.ex. trimma sina bilar gratis. Det är abuse och korruption.

Men i ett sammanhang av servervakt?
Det kan vara att man använder sig av /toogleid för att se igenom väggar under ett skott lotsnings scenario. Eller att man kickar / bannar personer som förstör för dig som karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka