Nekad yawo | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Helper
Helper
Donation Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
271
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Rutgersson

Vad heter du på discord? Olle#0001

Ange ditt födelsedatum 28 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag vaknar upp på dagen och går in på min favorit server Unive. Jag brukar oftast va på road trip med mina kompisar John och Jeff. Eller så är jag vid piren och försöker byta bilar. Jag brukar oftast äta på mitt rum för att inte slösa en enda sekund av min karaktärs liv (om jag inte har läxor eller prov). Ibland så får jag syn av personer som blir rånade som döda eller folk som pratar ooc eller bara frpar. Då vill jag kunna gör nått åt det att inte bara stå och kolla på om hoppas på att en staff hinner komma. Jag möter mig på detta ganska ofta och jag vill få stopp på detta och förbättra rp nivån på Unive. Men annars så brukar jag mest bara köra runt, håller på vid tillfället att leta upp något sorts gäng att få gå med i men min karaktär Philip Bolsson, är lite för skraj för sånt. Så han kommer hålla sig ute från sånt en stund.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive nu i ungefär 2-3 veckor, jag vet att det inte är möjligt att kunna bli en servervakt på denna tiden men jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en chans och hjälpa till att förbättra rp:n. Mig kan man lita på jag håller löften, väldigt aktiv och är alltid trevlig.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) genligt min /bantotal så har jag varit bannad ¨0¨ gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt är som en helt vanlig rpare i samhäller bara att dem hindrar frpare att bryta mot serverns regler. Detta tycker jag själv är en väldigt bra sak att ha på unive för att kunna förbättra serverns rp nivå. Men som sagt, dem kan med det då kicka personer som bryter mot reglerna. Sparka i en viss tid (beroende på hur grovt det dem har gjort är). Dom kan även heala personer om det är någon sorts rule breaker som skulle kunna komma fram om t.ex. döda än.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att kunna förbättra serverns rp. Genom att ingen ska någonsin behöva bli rdm:ad eller något liknande. En server med en bra rå nivå kan få in mer personer till Unive så att rp nivån kan bli bara bättre och bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är som att om jag skulle bara varit server vakt för att kunna heala mig själv när jag är låg eller något liknande som förstör meningen med att vara en server vakt. Korruption är ungefär som samma sak fast jag skulle kunna t.ex. kicka eller sparka massa personer utan tillstånd. Detta är då vad korruption och abuse är tack för mig!
 
Nekad man måste vara medlem i 1 månad enligt riktlinjerna
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top