Inaktuell yawo | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? olle.#7190

Ange ditt födelsedatum 28 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har kört på servern ett tag nu och vill ta större steg inom eran gaming världen och testa på livet som staff. Jag har sen tidigare varit staff på Discord servrar, men ville göra något större. Jag ansåg att det är en väldigt stor server så jag kommer ta det på högsta allvar. Så vill försöka ta mig upp till staff på Unive. Jag har verkligen beundrat er server länge och jag tror aldrig jag någonsin kommer svika er. Jag är loyal, snäll, ger personer en andra chans mesta fall och visar alltid ett glatt leende på ansiktet. Min kompetens stämmer överens med hur jag agerar på olika händelser. Min nära kompis PepparSalt, sökte nämnligen till detta och har nu slutat. Min tanke var att vi skulle kunna bra som ett lag men bara för det så ger jag inte upp! Jag ska ta mig enda upp till toppen från SV till Medlemskap Ansvarig till Helper till Mod! Ibland får man bara göra det ensam så länge man gillar det man gör.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig för att jag tar ansvar och alltid ser det goda i allt. Jag älskar verkligen Unive och har gjort det nu i snart ett år. Jag är en väldigt trogen medlem som alltid visar kärlek till alla i staden Unive. Som förr när Philip Bolsson jobbade på vianor han var alltid så snäll han kunde även fast det vart en hård dag, det skall inte påverka någon annan om hur jag själv mår. Så kommer jag agera som en staff också.
Jag visar mig mycket aktiv min mina kompisar Liam, ItzSpyco och John. Har känd dom i snart 2 år och vi lämnar aldrig nån i stycket. Så kommer det vara när jag sitter i en support, alla ska få vara med och berätta deras del i händelsen. Har inte haft så mycket att göra på sistone som Philip Bolsson, är inte så mycket för stora rån och sådant. Philip brukade ju vara en snäll person och sedan nu gått över till den kriminella sidan som uppdrag att förbättra den kriminella RP:n. Men sen idag vill jag gå den trygga vägen och hjälpa servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta alla människor på samma sätt. Oavsett om dom är en icke medlem eller medlem så är alla lika mycket värda. Att man bemöter någon på något annat sätt är bara oacceptabelt. Det är bara inte okej, tänk dig om någon skulle behandla dig annorlunda bara för att du är en tjej, kille, olika sjukdomar, hur man ser ut, hur gammal man är etc.

Detta tycker jag själv eller hemsk att man kan bli bemött av en staff på detta sätt. Du ska respektera dom högre uppsatta med respekt och dom ska respektera alla andra på respekt. Om jag skulle sätt någon staff bete sig på detta sätt skulle jag tagit upp det med både han och högre. Jag hoppas själv att jag aldrig kommer behövs möte denna händelse.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo, när jag tar mina intervjuer kommer jag vara hård med grund reglerna för att det är väldigt viktiga att kunna för att vi ska kunna skapa en sån bra RP värld som möjligt. Det är ju MA jag söker till och MA är inget litet detta ska man ta på stort allvar, lika allvarligt som dom ska vara på deras intervju. Jag vill se att dom gör sitt bästa och inte bara läser av rakt av grund reglerna. Jag vill se utveckling, potentials samt en uttryckning som verkligen visar vem dom sanna jag/karaktär är. Sitter dom och berättar hur dom vill bli medlem på Unive för att kunna slåss så ses det mer som lall en något annat och tycker jag ej är tolererat. Detta är ju trotts allt ett spel som går ut på att du ska bete dig som du normalt skulle gjort i ditt liv. Alltid utgå med en bra förnuft med utgångs rika händelser och massa mer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att dom ska kunna utveckla hur dom kommer vara som sin karaktär på Unive utvecklat. Hur dom ska bete dig vilket väg dom hade tänkt gå, känslor, hur dom planerar sin framtid och massa mer. Och såklart så ska det ju kunna alla grund regler, för att utan att kunna grund reglerna kommer det inte sluta bra för dom på Unive om dem håller på med regelbrytande saker utan någon aning. Det är ju bara synd om dom att dom ska sumpa en sån bra start på en sån bra server utan att kunna grund reglerna. Detta är ett måste som alla borde kunna till och med icke-medlemmarna. Och såklart har man blivit nekad så ska man vänta 24 timmar innan man skickar en ny, och inte tjata att man ska läsa den.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett ansvar att få en liten icke-medlem kommer växa sig upp och bli något stort på unive en dag. Att bara få höra allas roliga, utvecklade, fina historier på hur deras karaktär kommer agera är bara en trevlig känsla att få höra.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar kommer jag kunna visa mig aktiv hyfsat mycket för att jag pluggar till prov och gör mina läxor i läxhjälpen (sparar väldigt mycket tid på det stort rekommenderat) Sen på helger 09:00 till ca 01:00. Och sedan på lov kan det vara hur länge som helst från 09:00 till 02:00. Om inte inte jag ska göra något rolig med min familj.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är en blond glasögon orm som är färg blind! :D

+rep Denna grabb är trevlig, omtänksam, en bra RP:are och vill alltid att alla ska må bra. Han är riktigt bra jag är stolt över honom som
försöker gå från en sververvakt till en MA. Han har alltid funnits för folk som behöver honom och vill alltid allas bästa. Jag tror aldrig jag har sett han FRP:a någon gång när jag har träffat honom inom RP. Han går alltid att lita på och förstår när han eller någon annan gör något fel. Riktigt trevlig person och han har lärt sig vad han hade gjort för fel efter han blev bannad. Detta var riktigt svårt att skriva för att det är näst in till omöjligt att beskriva hur bra han är som RP:are och som person.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka