Accepterad Yasser123 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasser123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad heter du på discord? FabsterSZN#4673

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar vara hemma mellan 15-16 och brukar oftast stänga av kl 21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen Mars förra året!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ca 7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till att det är så bra rp på servern som möjligt och hjälpa alla i staff teamet( göra en god miljö på servern alltså) Ävan att få bort alla lallare och få dem att fatta att man ska spela seriöst och inte förstöra!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern och jag har precis börjat spela igen för när jag sluta var det väldigt lalligt men nu så har jag börjat igen men de flesta gånger jag är inne så är det alltid ngn som håller på och förstör eller bara är allmänt oskön vilket jag inte tycker ska vara på Servern! Och jag ville även få bort lallarna och försöka göra så att alla har så kul som möjligt och även hjälpa staff teamet så klart.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara t.ex att man revvar sin polare efter ett scenario som han varit med i, och abuse som ett exempel nu då SV- anbudet det kan ju vara att du revar dig själv för att du dör av missklick eller att du ramlar ner från ett tak och du inte orkar vänta på ambulans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka