Accepterad Yasser123 | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasser123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad heter du på discord? Baba boi#4673

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00-23:00 ibland tar jag en stund och chillar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen i Mars eller April minns inte riktigt

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är någon som ska va extra aktiv på servern och hjälpa till mycket! t.ex att få bort alla människor med dålig RP! Och att hjälpa alla staffs så dem också kan få lugn o ro! En servervakt ska också va som en förebild för alla på servern. En servervakt är också som vem som helst på servern! Dem ska inte heller va hetsiga och hålla på att få icke-medlemmar göra saker värre utan säga lugnt i OOC ” kan du vara snäll och sluta” istället för att säga ” jag kommer kicka dig om du fortsätter”!

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför just jag är lämplig som servervakt är för att jag är väldigt aktiv kommer hjälpa servern till att få bättre RP, få bort alla som bryter mot regler och jag kommer inte heller vara dryg eller så utan jag kommer vara lugn och be dem snälla att sluta! Sen så har jag spelat på servern ett tag nu och jag känner att jag vill hjälpa till och jag kan kommandon! Eftersom jag också har viljat bli servervakt har jag också ibland skrivit /Report kicka sen deras id.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska hjälpa alla på servern, vara trevlig åt alla, och dem ska också vara som en förebild som jag sa innan, alltså att han ska vara bra på det han gör och gott för andra och sig själv! Och dem ska också inte bryta mot reglerna själva och sen kicka eller banna andra som gör samma sak, utan det ska vara samma för alla även om man är staff, helper eller servervakt! Lika för alla! Alltså typ aldrig göra abuse.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption kan vara t.ex att man revvar sin polare efter ett scenario som han varit med i, och abuse som ett exempel nu då SV- anbudet det kan ju vara att du revar dig själv för att du dör av missklick eller att du ramlar ner från ett tak och du inte orkar vänta på ambulans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka